Geplaatst: 16 augustus 200717 jaren comment_756061 kan je in GTA SA op spoor 2 treinen laten rijden? of is dat simpelweg onmogelijk.
Geplaatst: 16 augustus 200717 jaren comment_756068 dat is onmogelijk je kan de andere trein wel laten ontsporen maar dan rijd je niet meer de treinen zijn geprogrameerd op spoor 1 en spoor 2loopt dood in SF.
Geplaatst: 17 augustus 200717 jaren comment_756148 dat is onmogelijk je kan de andere trein wel laten ontsporen maar dan rijd je niet meer de treinen zijn geprogrameerd op spoor 1 en spoor 2loopt dood in SF. Ik wist dat je dat kon inderdaad, hoe doe je dat ook alweer, kan dit op de PC ?
Geplaatst: 17 augustus 200717 jaren comment_756169 dat is onmogelijk je kan de andere trein wel laten ontsporen maar dan rijd je niet meer de treinen zijn geprogrameerd op spoor 1 en spoor 2loopt dood in SF. Ik wist dat je dat kon inderdaad, hoe doe je dat ook alweer, kan dit op de PC ? ja dat kan gewoon gas inblijven houden zodat je trein steeds sneller gaat, dan gaat het beeld trillen en ff later is de trein van de rails
Geplaatst: 17 augustus 200717 jaren comment_756174 Even als aanvulling: het 2e spoor is waarschijnlijk niet ingebruik genomen omdat er verschillende stukken zijn waar de sporen samenkomen. Als er dan nog een andere trein rondreid op het andere spoor wat later samen komt zou je niet goed verder kunnen rijden (en bijvoorbeeld tijd verliezen met de Freight missies). Het spoor komt overigens niet alleen in SF bij elkaar , maar ook in LV. De enige missie waar het andere spoor word gebruikt is in de missie Wrong Side Of The Tracks , waar je verschillende treinen tegenkomt op het andere spoor, die je tegemoet komen. Greetz Bewerkt: 17 augustus 200717 jaren door Galiorix
Geplaatst: 18 augustus 200717 jaren comment_756901 maar ik had bij de missie snail trail is gewacht tot er nog een trein kwam en toen die je moet volgen ingehaalt en je rijdt er dan gewoon door
Geplaatst: 18 augustus 200717 jaren comment_757231 Hey, ik heb eerlijk gezegd nog nooit een trein laten ontsporen, en ik had er ook nog nooit van gehoord dat het mogelijk was. Ik ga het zeker uitproberen, want het lijkt me toch wel een geinig foefje. Tevens wist ik ook niet dat er twee sporen waren, want ik kom haast nooit bij het 'trein-gebied'.
kan je in GTA SA op spoor 2 treinen laten rijden?
of is dat simpelweg onmogelijk.