Jump to content
Geplaatst:
comment_756078

Hoi hoi

ik ben op zoek naar de Heat Seeking Rocket Launcher... Op Wiki staat dat deze pas beschikbaar is na missie 'vertical bird'.

Ik speel nu het spel voor de derde keer en ik kan me herinneren van de 1ste keer, dat ik die HSRL al voor deze missie ergens gevonden had....

En dan bedoel ik die, die groen en rood locked, dus niet al die andere zoals de mini-gun, want die is weer anders en moet ik niet hebben....'

Zijn deze HSRL nu toch al ergens te vinden????

Alvast bedankt !!!

Greetzzz

Featured Replies

Geplaatst:
comment_756080
Hoi hoi

ik ben op zoek naar de Heat Seeking Rocket Launcher... Op Wiki staat dat deze pas beschikbaar is na missie 'vertical bird'.

Ik speel nu het spel voor de derde keer en ik kan me herinneren van de 1ste keer, dat ik die HSRL al voor deze missie ergens gevonden had....

En dan bedoel ik die, die groen en rood locked, dus niet al die andere zoals de mini-gun, want die is weer anders en moet ik niet hebben....'

Zijn deze HSRL nu toch al ergens te vinden????

Alvast bedankt !!!

Greetzzz

deze wapen heeft heel wat vindplaatsen.

kijk maar op de link.

EDIT: ik had per ongeluk de vindplaatse voor de normale RL gegeve

hier is de goeie

http://nl.wikigta.org/wiki/Heat_seeking_ro..._San_Andreas%29

Bewerkt: door GTA-fan2

Geplaatst:
comment_756081

Hij is sowieso al ergens te vinden in San Fierro. Hij zal pas spawnen op Toreno's Ranch na Vertical Bird, dit geldt niet voor elke vindplek. Je vindt hem tussen twee tankers:

Geplaatst:
comment_757243

Sorry dat ik misschien offtopic ga, maar ik vraag me af wat die rode blipjes zijn op de screen die werdt gepost in dit topic van WiKiGTA. Er staan wel van die oranje blipjes, maar wat betekenen rode?

Wat is trouwens het verschil tussen een Rocket Launcher en een Heat Seeking Rocket Launcher?

EDIT: Sorry, had de laatste post-screen nog niet bekeken. Mijn excuses. Maar wat betekent het Rode Blipje op WiKiGTA-map?

Bewerkt: door Richie01

Geplaatst:
comment_757247
Sorry, had de laatste post-screen nog niet bekeken. Mijn excuses. Maar wat betekent het Rode Blipje op WiKiGTA-map?

Als een 'blipje' rood is betekent dat dit wapen/voertuig niet altijd beschikbaar is, het is bijvoorbeeld alleen beschikbaar na een bepaalde missie of het spwant daar alleen in verband met de import/export missies. Als je met je muis naar boven zo'n rood 'blipje' zweeft dan zie je erachter staan wat de voorwaarde is dat dit wapen/voertuig hier spwant.

Geplaatst:
comment_757436
Wat is trouwens het verschil tussen een Rocket Launcher en een Heat Seeking Rocket Launcher?

Het verschil is dat je met een "Gewone" Rocket Launcher zelf moet richten, terwijl de Heat Seeking Rocket Launcher je een beetje meehelpt: als je eenmaal geschoten hebt gaat hij het object achterna. Op deze manier is het vrij moeilijk te missen, daarom wordt in sommige missies (Toreno's Last Flight, bijvoorbeeld) aangeraden om een Heat Seeking Rocket Launcher te gebruiken...

Als een 'blipje' rood is betekent dat dit wapen/voertuig niet altijd beschikbaar is, het is bijvoorbeeld alleen beschikbaar na een bepaalde missie of het spwant daar alleen in verband met de import/export missies. Als je met je muis naar boven zo'n rood 'blipje' zweeft dan zie je erachter staan wat de voorwaarde is dat dit wapen/voertuig hier spwant.

Even als aanvulling, rood kan ook als je eerst nog iets moet doen, bijvoorbeeld girlfriend "Helena" krijgen, of alle horseshoes/tags/photo ops gehaalt hebben.

Voor de rest zijn er ook nog blauwe bolletjes (nog niet bij alle kaartjes), en dat betekent dat je die buiten een missie niet kan pakken (ook foutjes van Rockstar zitten hierbij).

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.