Jump to content

Featured Replies

Geplaatst:
comment_756092

De Green Sabre is helaas nergens te vinden. Je kan natuurlijk wel de normale Sabre ergens vinden, deze is te vinden op >>deze<< locatie. Deze zal denk ik gewoon hetzelfde zijn alleen dan niet met een groen kleurtje ! :tu:

Je kan misschien wel ergens een mod vinden, maar daar heb ik geen verstand van ! ;)

Bewerkt: door Wijst

Geplaatst:
comment_756094
De Green Sabre is helaas nergens te vinden. Je kan natuurlijk wel de normale Sabre ergens vinden, deze is te vinden op >>deze<< locatie. Deze zal denk ik gewoon hetzelfde zijn alleen dan niet met een groen kleurtje ! :tu:

Kunnen de mod shops dan geen resultaten maken?

Nog nooit geprobeerd met de Sabre, en dat lukt nu ook niet bepaald met die irritante rellen op straat, maar dat heb je nu eenmaal bij de laatste paar missies..

(Had gister lekker veel gebieden overgenomen en toen error.. :duh: )

Geplaatst:
comment_756147

Kunnen de mod shops dan geen resultaten maken?

Nog nooit geprobeerd met de Sabre, en dat lukt nu ook niet bepaald met die irritante rellen op straat, maar dat heb je nu eenmaal bij de laatste paar missies..

(Had gister lekker veel gebieden overgenomen en toen error.. :duh: )

Haha je bedoelt de rellen die gebeuren na wat ze horen op tv in de missie van:

Riot

Je ziet een cutscene waarin Madd Dogg, Sweet, Kendl, Cesar en meerdere mensen naar de tv kijken. Op het nieuws zien ze dat Tenpenny's "daden" nu allemaal bekend zijn geworden. Dit komt doordat de lijken van de agenten Hernandez en Pulaski zijn gevonden, de hele stad raakt hierdoor in beroering en er ontstaan in Los Santos gigantische rellen, in de andere steden en het platteland gelukkig niet. De verslaggever eindigt het nieuws met: "Los Santos will burn tonight!", wat ook duidelijk uitkomt.

Das best zwaar irritant ja die rellen, of je wordt zomaar geslagen of geschoten,, of je rijt ineens naast een ontploffende auto,,, xD,, en dan gaat je eigen auto kapot :puh:

Dan moet je blijkbaar nog 2 missies nice :D

Geplaatst:
comment_756207

Eh.. Volgens mij gaat dit topic over 'the green Sabre', niet over de rellen die aan het eind van de storyline plaatsvinden. ;)

Je zult deze groene Sabre inderdaad maar één keer tegenkomen in het spel; de cutscene van de missie The Green Sabre welteverstaan. Daarnaast zul je de Sabre ook nooit in deze kleur groen op straat tegenkomen, zoals door Wijst al werd opgemerkt. Echter kun je deze kleur wel op de Sabre toepassing door middel van de TransFender.

Voor meer informatie over de TransFender, verwijs ik je door naar deze pagina van WikiGTA.

P.S. Deze screen vond ik met de 'zoekfunctie', gemaakt door Typhoon.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.