Jump to content
Geplaatst:
comment_68428

het grote raaad de screen topic

iedereen mag meedoen !!!

[EDIT door Lantyz:

Spelregels:

Diegene die aan de beurt is post een screen van een locatie in GTA VC. Antwoorden doe je door een screen te posten van diezelfde locatie, met radar. Een goede beschrijving mag ook, mits de poster van de screen dit goed vind.

Post alleen locaties van GTA VC zonder mods die de screen beïnvloeden, en alleen locaties die in het originele spel zonder mods, trainers of cheats, bereikbaar zijn.]

• Reacties 301
  • Bezichtigingen 14.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_92176

de bunch of tools het dichts bij de brug van starfish island .

heb nu even geen screen omdat pc geformateerd word maar zal later nog wel posten (als het de juiste is :D)beetje spijtig dat het donker is .

Geplaatst:
comment_92265

Tegen het muurtje in Washington Beach bij het politie bureau als je richting het basketball veldje loopt en dan achter het muurtje met die dunne spleet waar je doorheen kan?

Geplaatst:
comment_92447

Ja, ik heb nog wel een tip: Het is in de buurt van de telefoonmissie 'Roadkill'. :lol:

Als iemand een ongeveer dezelfde screen + radar kan posten maakt 'ie m'n dag weer goed.

Geplaatst:
comment_92642

Ik geloof dat ik de locatie heb gevonden, is het niet bij het benzinestation in Ocean Beach? Plattegrond kan ik niet geven omdat ik de preciese locatie nog niet gevonden heb.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.