Jump to content
Geplaatst:
comment_68428

het grote raaad de screen topic

iedereen mag meedoen !!!

[EDIT door Lantyz:

Spelregels:

Diegene die aan de beurt is post een screen van een locatie in GTA VC. Antwoorden doe je door een screen te posten van diezelfde locatie, met radar. Een goede beschrijving mag ook, mits de poster van de screen dit goed vind.

Post alleen locaties van GTA VC zonder mods die de screen beïnvloeden, en alleen locaties die in het originele spel zonder mods, trainers of cheats, bereikbaar zijn.]

• Reacties 301
  • Bezichtigingen 14.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_92715

achter dat ding waar je dat wapen moet gaan halen aan de missietelefoon bij roadkill , hoop dat het goed beschreven is kan even geen screen gaan maken . :angry:

ps aan de andere kant aan het politie bureau (dichts bij dat wapen)

Bewerkt: door marco vercetti

Geplaatst:
comment_92788

Die tip dat het in de buurt van de missie Roadkill was heb je ook weinig aan, die missie start naast het winkelcentrum in Washington beach, maar Carl Earson (ofzoiets) die rijdt door heel Ocean Beach en Washington Beach. Is het dan in de buurt van die telefoon óf in zijn gebied waar de pizza's bezorgd worden?

Geplaatst:
comment_92801
[...]Carl Earson (ofzoiets) die rijdt door heel Ocean Beach en Washington Beach. [...]

En hij rijdt nog wel verder. ^_^

Weet je wat: Nog een tip. Het is niet ten zuiden van het politiebureau uit de missie 'no escape'.

Geplaatst:
comment_92832

Het ligt er ook maar net aan wanneer je hem vermoordt, ik heb wel eens gehad dat ik amper bij de telefoon vandaan was en dat ik hem al had. Maar dan is die screen zeker bij een basketbalveldje in Vice Point genomen?

Geplaatst:
comment_92881
Het ligt er ook maar net aan wanneer je hem vermoordt, ik heb wel eens gehad dat ik amper bij de telefoon vandaan was en dat ik hem al had. Maar dan is die screen zeker bij een basketbalveldje in Vice Point genomen?

Zou best eens kunnen. ;) Maak 's een screen, dan weten we het zeker.

Geplaatst:
comment_93107

Oké, mijn beurt weer. Hoeveel geld krijg je als je een screen geraden hebt? In ieder geval hier de nieuwe. Niet te moeilijk dacht ik, dus voorlopig géén hints en tips.

post-3-1107876039.jpg

Geplaatst:
  • Auteur
comment_93901

aan de andere kant van bij de missie van de cubans waar je meemoet op die boot en dan die andere boten en haitions afschieten (weet juiste naam niet meer )

aar achter de andere kant dus eigenlijk dicht bij starfish island :)

screen volgt :puh:

Geplaatst:
comment_95866

@ Peter99: Pas een vraag posten als je zelf het goede antwoord geraden hebt van de vorige, svp. ;)

@ Baffie: Tenzij ik me heel erg vergis heb je je screen gemaakt in dit gebouw:

post-3-1108306769.jpg

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.