Jump to content
Geplaatst:
comment_68428

het grote raaad de screen topic

iedereen mag meedoen !!!

[EDIT door Lantyz:

Spelregels:

Diegene die aan de beurt is post een screen van een locatie in GTA VC. Antwoorden doe je door een screen te posten van diezelfde locatie, met radar. Een goede beschrijving mag ook, mits de poster van de screen dit goed vind.

Post alleen locaties van GTA VC zonder mods die de screen beïnvloeden, en alleen locaties die in het originele spel zonder mods, trainers of cheats, bereikbaar zijn.]

• Reacties 301
  • Bezichtigingen 14.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_96418

Oké Lantyz klopt, dus de volgende is voor jou! Bedankt trouwens dat jullie ervoor gezorgd hebben dat er niet meer mensen voor hun beurt screens posten!

Geplaatst:
comment_96591

Vlakbij de haven waar de enige Bus vast in het spel geparkeerd staat, hier even plattegrond om geen verwarring te geven, áls deze tenminste goed is! Er zit volgensmij ook een HP daar in de buurt.

post-3-1108414333.jpg

Geplaatst:
comment_96805

Oké, dan aan mij de eer om de volgende weer te plaatsen.

Deze plek. Is te doen. Locatie + plattegrond beschrijven. Trouwens, mag ook wel meteen in de EasterEgg's. ;)

post-3-1108486852.jpg

Geplaatst:
comment_96815

Ik vond het wel grappig, het is inderdaad uit de missie Two Bit Hit. Als je de lijkwagen achteraan gaat, zal hij lijkkisten uit de auto gooien. Toen de auto wegging en ik rende er achteraan gooide hij ook zo'n ding. Ik dacht zelf eerst dat het een paar staven dynamiet waren, maar kwam er achter dat het gewoon een échte lijkkist was versierd met bloemen, het grappige vond ik dat de lijkkist die erin staat er gewoon in blijft staan en de wagen daarna meerdere kisten naar buiten gooit. Vond het wel grappig, misschien wel waardig genoeg als EasterEgg.

Bewerkt: door Baffie

Geplaatst:
comment_97011
Oké, dan aan mij de eer om de volgende weer te plaatsen.

Deze plek. Is te doen. Locatie + plattegrond beschrijven. Trouwens, mag ook wel meteen in de EasterEgg's. ;)

he die kist was ik al kwijt? heb je hem niet in de zijstraat gevonden die toegang geeft tot de vuilstort plaats in death row?

Geplaatst:
comment_99074

Sorry. eerst zei ik dat marco vercetti het geraden had, maar die had de verkeerde straat. oeneboy is de volgende die een screen mag plaatsen!

Bewerkt: door Baffie

Geplaatst:
comment_99204

wacht ff, ik liet een andere zien.

marco deed in die weg en ik (oene dus) deed em buiten de weg.

kijk maar naar de kaart.

we kunnen hem dus niet allebeide goed hebben

en t lijkt me niet echt handig dat die romero auto die voor jou vlucht in een doodlopende weg rijd <_< ;) :huh:

nog iets.

die foto van hem is het raam raam raam enz enz en het gebouw stopt.

in de screen (de raadscreen) staat dat er aan de linkerkant nog een stukje muur.

die zit bij mij wel en dus niet bij hem.

voortaan ff wat beter opletten he

Bewerkt: door oeneboy

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.