Jump to content
Geplaatst:
comment_68428

het grote raaad de screen topic

iedereen mag meedoen !!!

[EDIT door Lantyz:

Spelregels:

Diegene die aan de beurt is post een screen van een locatie in GTA VC. Antwoorden doe je door een screen te posten van diezelfde locatie, met radar. Een goede beschrijving mag ook, mits de poster van de screen dit goed vind.

Post alleen locaties van GTA VC zonder mods die de screen beïnvloeden, en alleen locaties die in het originele spel zonder mods, trainers of cheats, bereikbaar zijn.]

• Reacties 301
  • Bezichtigingen 14.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_133495
Een makkelijke:

00000000000000000008rc.gif

Tommy heeft z'n haar laten verven, tatoos op z'n armen gedaan en op z'n politie pak VCPD laten schilderen (Vice City Politie Departement). Wel vreemd die eror, ik heb toch echt de CD-Rom erin gedaan. :unsure:

Het is toch de bedoeling de plaats van de foto te raden...

Geplaatst:
comment_133602

You're a real GTA gamer and your won the jackpot! This money (1000.000) is for you! Now, you must post a screenshot of GTA. And please, speed up!

Oh ja, ik ben nog maar 10 jaar dus...

Bewerkt: door need my speed

Geplaatst:
comment_133666

Prawn Island, op het dak van het gebouw waar je in de missie Phnom pen 86 (ofzo) die mannetjes moet vermoorden. Je moet dan dat huis in lopen, die mannen vermoorden en het geld pakken dat de man op het dak laat vallen.

Geen screens wegens VC crash door de GTA: LC mod.

Bewerkt: door need my speed

Geplaatst:
comment_133675

Bij 2 mensen Vice City gecrasht... wie mag de volgende foto maken dan :) ?

Need my speed, deze foto is niet OP het dak genomen maar achter het huis, zoals MClaw al zei ;).

Bewerkt: door Simsfan88

Geplaatst:
comment_134370
of kan MClaw aan een screen komen?

denk niet dat hij aan screen kan komen, als hij binnen 3 dagen geen screen gepost heeft mag jij 1 posten

Oeneboy schijnt inderdaad niet van plan te zijn een nieuwe screen te posten...

moest ik een nieuwe pposten dan ik d8 toc hecht dat ik zei :

baffie jij zat er het dichtst bij.

hij mag de volgende doen.

ik heb heb m zelfs een PM gestuurd

en toen zei hij van voor vrijdag komt die screen niet of zoiets

this inmideels alle vele vrijdagen verder maar hij heef tdus niks gepost

oene

Geplaatst:
comment_134381

Ja, weet ik m'n excuses ervoor. M'n moeder heeft hardhandig ingegrepen op m'n achter-de-computer-zit-gedrag-uren, wat ook wel nodig was. Ik mag er nu elke avond nog maar 15 minuten op, in die tijd kan ik nooit een goede plek uitzoeken aangezien ik in dezelfde tijd ook m'n schoolspullen moet halen. Dat even terzijde, ik hoop niet dat je boos bent, maar nogmaals m'n excuses.

Geplaatst:
comment_134382
[moest ik een nieuwe pposten dan ik d8 toc hecht dat ik zei :
baffie jij zat er het dichtst bij.

hij mag de volgende doen.

ik heb heb m zelfs een PM gestuurd

en toen zei hij van voor vrijdag komt die screen niet of zoiets

this inmideels alle vele vrijdagen verder maar hij heef tdus niks gepost

oene

Je hebt gelijk, excuse moi, mijn fout. Maar ik neem aan dat je weer online bent nu je weer post. ^_^

Hoe dan ook, we zijn nu toch alweer verder gegaan. Aan MClaw de voortgang.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.