Jump to content
Geplaatst:
comment_68428

het grote raaad de screen topic

iedereen mag meedoen !!!

[EDIT door Lantyz:

Spelregels:

Diegene die aan de beurt is post een screen van een locatie in GTA VC. Antwoorden doe je door een screen te posten van diezelfde locatie, met radar. Een goede beschrijving mag ook, mits de poster van de screen dit goed vind.

Post alleen locaties van GTA VC zonder mods die de screen beïnvloeden, en alleen locaties die in het originele spel zonder mods, trainers of cheats, bereikbaar zijn.]

• Reacties 301
  • Bezichtigingen 14.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_79066

Ehem, ik denk niet dat het verstandig is om een screen te gaan plaatsen zonder dat de vorige door jouw geraden is. De vorige is door nog niemand geraden, Lantyz heeft nog geen bevestiging gegeven. Waarschijnlijk heeft Denizzzz het goed dus mag hij waarschijnlijk de volgende screen plaatsen die wij gaan raden, als jij em dán goed hebt mag je een screen plaatsen. Die van jouw is trouwens gemaakt bij het ziekenhuis in Ocean Beach

Geplaatst:
comment_79069
plaats233rdy5fr.jpg

Hierzo Misschien??

deze is gemaakt bij de brug bij washinton beach

en bij de advocaat vlabij

hotel harisson

zo heet dat hotel

Dit was mijn screen grapjas :blink: En bounceFm Baffie heeft gelijk .......waar ben je mee besig en je bent ook nog eens aan het dubbelposten!!!

Bewerkt: door Dennizzzz

Geplaatst:
comment_80775

Ik vind het wel een beetje lang duren, we zitten al 2 dagen te wachten en er is nog steeds geen screen. We wachten er nog steeds op, kan je er snel eentje plaatsen Denizzzz? Anders kunnen we weer gaan ruzie maken wie de volgende mag plaatsen :lol:

Geplaatst:
comment_81222

Het duurt weer té lang. 3 dagen geleden kon je al een screen plaatsen, het lijkt me dat het je inde tussentijd al wel gelukt is om een beetje een moeilijke plek te vinden, dus als het maandag nóg niet gebeurd is, is er wat mij betreft een ander aan de beurt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.