Geplaatst: 17 augustus 200717 jaren comment_756402 Hallo! Ik heb een vraagje ik had The Sims Abracadabra weer geinstalleerd. Maar nu wil ik weten wat de geld code is A.U.B. Weet iemand dat? Het was toch iets met rosebud of klapaucious ofzo Bedankt alvast!
Geplaatst: 18 augustus 200717 jaren comment_757180 hé jou ken ik kijk ff via google ik wist ze wel en het is echt 1 van de 2 daarbij moet je er dacht ik ook nog iets bij doen zoals dit: ;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;! .. succes rosebud was het volgens mij !
Geplaatst: 18 augustus 200717 jaren comment_757184 hé jou ken ik kijk ff via google ik wist ze wel en het is echt 1 van de 2 daarbij moet je er dacht ik ook nog iets bij doen zoals dit: ;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;! .. succes rosebud was het volgens mij ! Je moest volgens mij eerst Ctrl+Alt en c indrukken. Dna krijg je link bovenin een cheat scherm. Dan tik je 'rosebud' in. Dan krijg je wat geld. Doe je daarna het zelfde. Maar dan typ je ;!;!; dit in. Des te langer des te meer geld. Succes
Geplaatst: 7 september 200717 jaren comment_770922 hé jou ken ik kijk ff via google ik wist ze wel en het is echt 1 van de 2 daarbij moet je er dacht ik ook nog iets bij doen zoals dit: ;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;! .. succes rosebud was het volgens mij ! Je moest volgens mij eerst Ctrl+Alt en c indrukken. Dna krijg je link bovenin een cheat scherm. Dan tik je 'rosebud' in. Dan krijg je wat geld. Doe je daarna het zelfde. Maar dan typ je ;!;!; dit in. Des te langer des te meer geld. Succes Je zou er ook nog een woorfd achter kunnen zeten dan krijg je neit dit rosebud;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!; Maar dit: rosebud;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;kok nu kun je op enter blijven drukken en gaat je geld ook jngo omhoog de melding no suched cheat meot je negeren.
Geplaatst: 7 september 200717 jaren comment_770929 Hallo!Ik heb een vraagje ik had The Sims Abracadabra weer geinstalleerd. Maar nu wil ik weten wat de geld code is A.U.B. Weet iemand dat? Het was toch iets met rosebud of klapaucious ofzo Bedankt alvast! Voor het gewone geld is het idd rosebud maar voor de munten bij Abracadabra is er geen cheat. Er is wel een hack voor als ik die gevonden heb zal ik mijn bericht even editten.
Geplaatst: 16 september 200717 jaren Auteur comment_777604 Hallo!Ik heb een vraagje ik had The Sims Abracadabra weer geinstalleerd. Maar nu wil ik weten wat de geld code is A.U.B. Weet iemand dat? Het was toch iets met rosebud of klapaucious ofzo Bedankt alvast! Voor het gewone geld is het idd rosebud maar voor de munten bij Abracadabra is er geen cheat. Er is wel een hack voor als ik die gevonden heb zal ik mijn bericht even editten. Oke bedankt! Ik heb die tover munten ofzoiets wel hard nodig
Geplaatst: 21 januari 200817 jaren comment_871912 Hallo!Ik heb een vraagje ik had The Sims Abracadabra weer geinstalleerd. Maar nu wil ik weten wat de geld code is A.U.B. Weet iemand dat? Het was toch iets met rosebud of klapaucious ofzo Bedankt alvast! Voor het gewone geld is het idd rosebud maar voor de munten bij Abracadabra is er geen cheat. Er is wel een hack voor als ik die gevonden heb zal ik mijn bericht even editten. Oke bedankt! Ik heb die tover munten ofzoiets wel hard nodig ik heb er al eens zoveel verdient ik kon een groot huis kopen in magiestad en ik had een magische tuin
Geplaatst: 21 januari 200817 jaren comment_871936 Hallo!Ik heb een vraagje ik had The Sims Abracadabra weer geinstalleerd. Maar nu wil ik weten wat de geld code is A.U.B. Weet iemand dat? Het was toch iets met rosebud of klapaucious ofzo Bedankt alvast! Voor het gewone geld is het idd rosebud maar voor de munten bij Abracadabra is er geen cheat. Er is wel een hack voor als ik die gevonden heb zal ik mijn bericht even editten. Oke bedankt! Ik heb die tover munten ofzoiets wel hard nodig ik heb er al eens zoveel verdient ik kon een groot huis kopen in magiestad en ik had een magische tuin die had ik ook die zijn vet, en had eigen achtbanen
Geplaatst: 24 januari 200817 jaren comment_874297 Hallo!Ik heb een vraagje ik had The Sims Abracadabra weer geinstalleerd. Maar nu wil ik weten wat de geld code is A.U.B. Weet iemand dat? Het was toch iets met rosebud of klapaucious ofzo Bedankt alvast! Voor het gewone geld is het idd rosebud maar voor de munten bij Abracadabra is er geen cheat. Er is wel een hack voor als ik die gevonden heb zal ik mijn bericht even editten. Al gevonden ondertussen?
Hallo!
Ik heb een vraagje ik had The Sims Abracadabra weer geinstalleerd.
Maar nu wil ik weten wat de geld code is A.U.B.
Weet iemand dat?
Het was toch iets met rosebud of klapaucious ofzo
Bedankt alvast!