Geplaatst: 17 augustus 200717 jaren comment_756437 ik wou save game zetten op me ''orginele'' ps2 spel san andreas probleem 1: als ik het er heen sleep zegt die: CD Alleen Lezen zet ik hem daar van af... zegt die het nog probleem 2: waar moet ik hem heen slepen?
Geplaatst: 17 augustus 200717 jaren comment_756439 1. Waar sleep je hem op? Op een usb stick? Je hebt wel een cheat device zoals ARmax nodig om de savegame uittepakken. 2. Dat moet eigenlijk bij een cheatdevice, ik heb erg zelf geen dus weet ook niet waar het heen moet .
Geplaatst: 17 augustus 200717 jaren Auteur comment_756440 1. Waar sleep je hem op? Op een usb stick? Je hebt wel een cheat device zoals ARmax nodig om de savegame uittepakken.2. Dat moet eigenlijk bij een cheatdevice, ik heb erg zelf geen dus weet ook niet waar het heen moet . ik doe gewoon ps2 cd in dvd-rom van pc XD
Geplaatst: 17 augustus 200717 jaren comment_756451 1. Waar sleep je hem op? Op een usb stick? Je hebt wel een cheat device zoals ARmax nodig om de savegame uittepakken.2. Dat moet eigenlijk bij een cheatdevice, ik heb erg zelf geen dus weet ook niet waar het heen moet . ik den dat jordygrunn bedoelt dat hij zijn ps2 disc van GTA:SA in zijn cd-rom speler doet en het dan naar zijn cd rom station sleept dit gaat niet, jordygrunn.
Geplaatst: 17 augustus 200717 jaren Auteur comment_756454 1. Waar sleep je hem op? Op een usb stick? Je hebt wel een cheat device zoals ARmax nodig om de savegame uittepakken.2. Dat moet eigenlijk bij een cheatdevice, ik heb erg zelf geen dus weet ook niet waar het heen moet . ik den dat jordygrunn bedoelt dat hij zijn ps2 disc van GTA:SA in zijn cd-rom speler doet en het dan naar zijn cd rom station sleept dit gaat niet, jordygrunn. hoe kan dat wel?
Geplaatst: 17 augustus 200717 jaren comment_756455 IK HAD ERGENS GELEZEN DAT JE ze op een usb stick moest zetten en dan met armax uitpakken op de ps2
Geplaatst: 17 augustus 200717 jaren Auteur comment_756457 IK HAD ERGENS GELEZEN DAT JE ze op een usb stick moest zetten en dan met armax uitpakken op de ps2 en die USB stick kan ook zo'n ding voor school zijn? bijv. die met 1 GB IK HAD ERGENS GELEZEN DAT JE ze op een usb stick moest zetten en dan met armax uitpakken op de ps2 en die USB stick kan ook zo'n ding voor school zijn? bijv. die met 1 GB kan die ook zonder die cd? alleen met USB Stick?
Geplaatst: 17 augustus 200717 jaren comment_756491 IK HAD ERGENS GELEZEN DAT JE ze op een usb stick moest zetten en dan met armax uitpakken op de ps2 en die USB stick kan ook zo'n ding voor school zijn? bijv. die met 1 GB kan die ook zonder die cd? alleen met USB Stick? je hebt armax nodig daar is niet aan te ontkomen die usb stick maakt niet uit al is hij voor school sommige mp3s kunnen ook als usb stick dienen niet dubbel posten gebuik de bewerk knop dan snel of volledig bewerken dan komt er zoiets onder je bericht te staan: Dit bericht is bewerkt door jordygrunn: 17 Aug 2007, 17:12:16 de prijs is niet mis kijk hier maar >>> Door Bling: Houd je moderatorgedrag maar voor je, hoor. <<< sorry, vind het af entoe gewoon vervelend Bewerkt: 17 augustus 200717 jaren door bramboy
ik wou save game zetten op me ''orginele'' ps2 spel san andreas
probleem 1:
als ik het er heen sleep zegt die: CD Alleen Lezen zet ik hem daar van af... zegt die het nog
probleem 2: waar moet ik hem heen slepen?