Geplaatst: 17 augustus 200717 jaren comment_756507 Hey! Hoe check je welke dag het is bij GTA: SA? Ik heb het spel op de PS2, maar zou niet weten hoe ik dat moet doen. Edit: Volgens mij weet ik het al. Het staat [denk ik] afgekort bij je 'snelle stats', zoals ik die noem. Waarbij Fat, Muscle, Sex Appeal, etc. staan. Bewerkt: 17 augustus 200717 jaren door Richie01
Geplaatst: 17 augustus 200717 jaren comment_756510 Hey! Hoe check je welke dag het is bij GTA: SA? Ik heb het spel op de PS2, maar zou niet weten hoe ik dat moet doen. Op de PC kan dit met TAB, op de PS2 kan dit met . Edit: Overigens staan de dagen afgekort: Mon - Maandag Tue - Dinsdag Wed - Woensdag Thu - Donderdag Fri - Vrijdag Sat - Zaterdag Sun - Zondag Bewerkt: 17 augustus 200717 jaren door -Matthijs-
Geplaatst: 17 augustus 200717 jaren comment_756511 Hey! Hoe check je welke dag het is bij GTA: SA? Ik heb het spel op de PS2, maar zou niet weten hoe ik dat moet doen. Dat doe je met L1. Dan kan je rechts onderaan de stats de eerste drie letters zien, bijvoorbeend "MON" is monday.
Geplaatst: 17 augustus 200717 jaren Auteur comment_756512 Hey! Hoe check je welke dag het is bij GTA: SA? Ik heb het spel op de PS2, maar zou niet weten hoe ik dat moet doen. Dat doe je met L1. Dan kan je rechts onderaan de stats de eerste drie letters zien, bijvoorbeend "MON" is monday. Oké, dan weet ik 't nu in ieder geval 200% zeker.
Hey!
Hoe check je welke dag het is bij GTA: SA? Ik heb het spel op de PS2, maar zou niet weten hoe ik dat moet doen.
Edit: Volgens mij weet ik het al. Het staat [denk ik] afgekort bij je 'snelle stats', zoals ik die noem. Waarbij Fat, Muscle, Sex Appeal, etc. staan.
Bewerkt: door Richie01