Geplaatst: 17 augustus 200717 jaren comment_756575 Hallo iedereen Mij leek het wel leuk om een topic te maken waar wij onze Wii-friendcodes kunnen uitwisselen. Vul alsjeblieft dan even het volgende lijstje in: [b]Friendcode:[/b] [b]Mag ik je toevoegen?[/b] [b]Welke games heb/krijg je die een online functie hebben:[/b] Hier mijn lijstje: Friendcode: ××× Mag ik je toevoegen? Welke games heb/krijg je die een online functie hebben: Heb: Geen. Krijg: Mario Kart Wii Zet het er aub even bij als je een bepaald iemand toevoegd
Geplaatst: 30 augustus 200717 jaren comment_765490 Het is niet de bedoeling om je friend-code openbaar online te zetten, het code-systeem is in het leven geroepen voor de veiligheid van de gebruikers. Eigenlijk is het de bedoeling dat alleen persoonlijke contacten je friend-code te weten komen, maar dit moet je natuurlijk zelf weten. Helaas is het op dit forum niet toegestaan, daarom een slotje. Uitwisselen van friend-codes kan altijd per PB of via MSN, zolang het maar niet openbaar op het forum staat.
Hallo iedereen
Mij leek het wel leuk om een topic te maken waar wij onze Wii-friendcodes kunnen uitwisselen. Vul alsjeblieft dan even het volgende lijstje in:
Hier mijn lijstje:
Friendcode: ×××
Mag ik je toevoegen?
Welke games heb/krijg je die een online functie hebben: Heb: Geen. Krijg: Mario Kart Wii
Zet het er aub even bij als je een bepaald iemand toevoegd