Wat ik nou weer heb,ben sinds een week weer verslaafd aan gta vc dus ben weer verder gegaan waar ik een half jaar geleden gestopt was Gisteravond/nacht uitgezet,ik wil hem vanochtend weer opstarten kom ik niet verder dan ''LOADING,PLEASE WAIT'' dit blijft gewoon in me tv scherm staan.3 kwartier is het langst wat ik heb getest.hebben meer mensen dit gehad?wat zou ik eraan kunnen doen om het te verhelpen,heb al meerdere malen opnieuw opgestart,cdrom zelf al goed schoongemaakt,getest met gta san andreas en die deed het wel gewoon,snap er niks van!!!
Wat ik nou weer heb,ben sinds een week weer verslaafd aan gta vc dus ben weer verder gegaan waar ik een half jaar geleden gestopt was
Gisteravond/nacht uitgezet,ik wil hem vanochtend weer opstarten kom ik niet verder dan ''LOADING,PLEASE WAIT'' dit blijft gewoon in me tv scherm staan.3 kwartier is het langst wat ik heb getest.hebben meer mensen dit gehad?wat zou ik eraan kunnen doen om het te verhelpen,heb al meerdere malen opnieuw opgestart,cdrom zelf al goed schoongemaakt,getest met gta san andreas en die deed het wel gewoon,snap er niks van!!!
mvg ronald