Ik heb mijn PS2 (Playstation2) "slimline" versie nog geen jaar, en is nu al stuk. Het probleem is dat hij geen games, dvd's, en CD's meer afspeelt. Als ik probeer een game af te spelen, gaat hij gewoon naar het menu waar je naar de memorycard kunt gaan. Normaal doet een PS2 dat alleen als je geen CD insteekt. Dus ik denk dat er iets met de laser scheelt. Valt hier iets mee te doen? Zijn er oplossingen voor, zoja dan zou ik die graag horen .
PS: Met mijn vorige PS2 was juist hetzelfde gebeurt, maar toen had ik nog garantie. Nu dus niet meer.
Alvast bedankt!
EDIT@Joriz: Ik heb het misschien wat verkeerd uitgelegd, ik heb mijn "nieuwe" ps2 nog geen jaar, maar die heb ik uit garantie gekregen nadat mijn vorige ps2 stuk was. En die heb ik al meer dan 1 jaar geleden gekocht.
Dus voor een lang verhaal kort te maken, ik heb GEEN garantie meer.
EDIT@ Rullez: Nu je het zegt, er kan toch niets meer misgaan:p. Ik zal het proberen, maar ik heb er niet al te veel vertrouwen in. Weet je misschien hoeveel zo'n schoonmaak CD'tje kost? En waar ik dat kan kopen?
Ik heb mijn PS2 (Playstation2) "slimline" versie nog geen jaar, en is nu al stuk. Het probleem is dat hij geen games, dvd's, en CD's meer afspeelt. Als ik probeer een game af te spelen, gaat hij gewoon naar het menu waar je naar de memorycard kunt gaan. Normaal doet een PS2 dat alleen als je geen CD insteekt. Dus ik denk dat er iets met de laser scheelt. Valt hier iets mee te doen? Zijn er oplossingen voor, zoja dan zou ik die graag horen
.
PS: Met mijn vorige PS2 was juist hetzelfde gebeurt, maar toen had ik nog garantie. Nu dus niet meer.
Alvast bedankt!
EDIT@Joriz: Ik heb het misschien wat verkeerd uitgelegd, ik heb mijn "nieuwe" ps2 nog geen jaar, maar die heb ik uit garantie gekregen nadat mijn vorige ps2 stuk was. En die heb ik al meer dan 1 jaar geleden gekocht.
Dus voor een lang verhaal kort te maken, ik heb GEEN garantie meer.
EDIT@ Rullez: Nu je het zegt, er kan toch niets meer misgaan:p. Ik zal het proberen, maar ik heb er niet al te veel vertrouwen in. Weet je misschien hoeveel zo'n schoonmaak CD'tje kost? En waar ik dat kan kopen?
EDIT2@Rullez Bedankt!
Bewerkt: door GTA-Freak2