Geplaatst: 18 augustus 200717 jaren comment_757262 Tien De zender 10 was van John de Mol. De zender heette tot en met 15 december 2006 Talpa. Op 27 juni was besloten de zender stop te zetten.De reden was matige kijkcijfers. De succesvolse programma's gaan nu naar RTL8 een nieuwe zender in plaats van Tien(Talpa). Einde Talpa Dit is het filmpje dat Jaap uit de gouden kooi de stekker eruit trekt van Tien. Ik vind het niet zo heel erg...De succesvolse programma's komen gewoon naar RTL! Zoals de Gouden kooi enz. Wat vinden jullie van de nieuwe zender RTL 8!? Groeten, GrandTheftTwanO!
Geplaatst: 26 augustus 200717 jaren comment_763023 kvin et voetbal op RTL 4 echt een stuk beter dan bij Talpa. Nu beginnen ze meteen, en niet een half uur voor praat... en bovendien komt dan eerst de wedstrijden van topclubs en minder lang reclame. Khoop alleen dat ie terug gaat naar publieke omroep. dan is er nl geen reclame tussendoor plus betere commentatoren...
Geplaatst: 26 augustus 200717 jaren comment_763052 Vind het nog fuckin' veel reclame als ik eerlijk ben. Weer iets van 6 min ofzo.
Tien
De zender 10 was van John de Mol. De zender heette tot en met 15 december 2006 Talpa.
Op 27 juni was besloten de zender stop te zetten.De reden was matige kijkcijfers.
De succesvolse programma's gaan nu naar RTL8 een nieuwe zender in plaats van Tien(Talpa).
Einde Talpa Dit is het filmpje dat Jaap uit de gouden kooi
de stekker eruit trekt van Tien. Ik vind het niet zo heel erg...De succesvolse programma's komen gewoon naar RTL!
Zoals de Gouden kooi enz.
Wat vinden jullie van de nieuwe zender RTL 8!?
Groeten, GrandTheftTwanO!