Posted August 18, 200717 yr comment_757270 Hallo ik heb een vraagje ik speel GTA san andreas online en daar heb je van die games waar je in een soort team hoort. bijvb. politie tegen dealers en en bendes enzo. maar hoe kun je zien bij wie je hoort en wie niet? iets met de kleuren ofzo die op de radar staan van iedere speler online??? Edited August 18, 200717 yr by sjors12345
August 18, 200717 yr comment_757288 Ik denk dat je het hier over SA:MP hebt, bij samp zijn er ooit teams van politie en dieven die het tegen elkaar opnemen. Jij zelf kan dan kiezen voor het blauwe team te merken aan de blauwe stip/vierkant op je kaart, of je kiest voor het rode team dan hoor jij bij de rode stippen/vierkantjes op de kaart. Dus je moet tegen de andere kleur vechten, je kan natuurlijk ook deathmatch alleen. Dit hoort hier tevens ook niet thuis >>dit<< forum gaat over SA:MP. Edited August 18, 200717 yr by Wijst
August 19, 200717 yr comment_757290 Daarnaast kan je het natuurlijk ook zien aan de kleur als je op "TAB" drukt. Verplaatst naar SA-MP forum... @ Wijst: je link werkt niet
Hallo ik heb een vraagje
ik speel GTA san andreas online en daar heb je van die games waar je in een soort team hoort.
bijvb. politie tegen dealers en en bendes enzo.
maar hoe kun je zien bij wie je hoort en wie niet?
iets met de kleuren ofzo die op de radar staan van iedere speler online???
Edited by sjors12345