Jump to content
Geplaatst:
comment_757295

Hallo is het mogelijk om met action replay max codes ofzo in een ander persoon te veranderen???

bijvb. een politie of FBI of gewoon andere mensen die in GTA San andreas rond lopen???

ik heb er namelijk wel codes voor gevonden om in een politie FBI of hoer te veranderen.

maar als ik ze invul in action replay max dan geeft hij aan dat het voor een verkeerd spel is.

er is tog maar 1 GTA San andreas voor de PS2???

zo niet dan zouden er tog ook dezelfde codes moeten zijn voor die ik heb gewoon de orginele versie dus weet iemand of dit mogelijk is??? _O_:D

Featured Replies

Geplaatst:
comment_757298

Je kan in San Andreas doormiddel van cheats niet personen veranderen, dit kan alleen met mods en aangezien jij Playstation 2 hebt kan je geen mods gebruiken. In GTA: Vice City is het wel mogelijk om 'skin cheats' in te voeren, maar in San Andreas is er volgens mij alleen een ''verander iedereen in Elvis cheat'' en een ''Ninja theme cheat'' en andere ''theme cheats''. Daarom denk ik dan ook dat jou codes die je invoert misschien wel in een ander spel werken maar dus niet bij San Andreas.

Voor alle cheats in San Andreas, zie deze wikigta pagina.

Bewerkt: door Jow Tommy Verceti

Geplaatst:
comment_757313

Dat hangt er maar net vanaf of die code beschikbaar is. Daarnaast kan armax met codes geen dingen toevoegen aan het spel. De codes zijn ervoor om bepaalde dingen te activeren die al in het spel aanwezig zijn zoals cheats en voertuigen spawnen. Het hangt er dus vanaf of er bestanden in het spel aanwezig waarmee je het uiterlijk van CJ kan aanpassen. Maar als die code bestaat zal je die waarschijnlijk niet op dit forum vinden. In een ander topic had ik je doorverwezen naar de site van Datel/armax, daar zal je veel codes kunnen vinden. GTA: San Andreas voor de PS2 is verkrijgbaar in meerdere versies en elke versie heeft andere codes nodig. Als je met armax in de lijst van spellen kijkt zal je daar ook een aantal verschillende versies tegen komen van GTA:SA, de code die jij wilt gebruiken moet overeen komen met jou versie. Succes :sigaar:

Geplaatst:
comment_757439
is een skin cheat ook mogelijk bij vice city stories???

die heb in namelijk. :D

Volgens mij niet... Kijk op deze pagina voor alle cheats van Vice City Stories.

Overigens vind je ook alle cheats van de andere GTA's op WikiGTA, dus als je iets zoekt kan je beter eerst daar kijken. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.