Jump to content
Geplaatst:
comment_757310

Stuntman: Ignition gooit spelers in de rol van een Hollywood stuntrijder en daagt hen uit om de meest mooie en gevaarlijke stunts uit te voeren. Je kunt je vaardigheden laten zien in een verscheidenheid van big-budget actiefilms, reclameopnames en toernooien terwijl je in meer dan 25 unieke voertuigen (exotische sportwagens, motoren en hovercraft) rijdt.

Tijdens de opnames krijg je opdrachten van de regisseur. Je moet over schansen springen, door gebouwen racen, objecten laten ontploffen, tegen andere auto's aanrammen en andere halsbrekende toeren uithalen. Vaak moet je vele verschillende stunts doen tijdens één enkel shot. Fouten maken wordt daarbij niet getolereerd door de regisseur.

Schreenhots

Special

Trailer

Imperessie

Ik vind hem er erg vet uit zien. Ik heb het eerste deel ook. Hij is erg pittig. Maar gerust een leuk spel. :Y Ik wacht met smart op het 2e deel.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_808466

Ik heb het spel, ik kan je vertellen dat het gewoon een goed spel is, de grafics spatten niet van het scherm, en het is ook geen SUPERGOED spel ofzo, maar het is gewoon leuk om te spelen en zal dus rond de 7 scoren bij mij, ruim voldoende dus.

Greetz,

Black Force

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_835029

*bump*

Sorry voor de bump, maar ik had een vraagje over de "build you own stunt arena"(of zoiets). Hoe selecteer je een auto om te gaan rijden als je arena af is :? . Ik krijg nooit een keuzemenu'tje te zien, het start gewoon. en dan moet ik met die auto met z'n zwaailicht gaan rijden, maar ik zou eens een andere willen.

En wanneer krijg je andere "props", want ik heb al veel stunts gedaan, maar ik krijg er maar soms nieuwe.

Geplaatst:
comment_836079

ik dacht dat er in zo'n menutje ( dacht als je op start drukt ) staat ergens select car, ik kan het nog niet nakijken ik heb hem uitgeleend aan iemand, ik kijk wel een keer voor je

props krijg je bij 3 sterren, auto's ook ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.