Jump to content
Geplaatst:
comment_757353

wtf in het verkeer van san andreas rijd iedereeen elkaar ondersteboven en ik heb niet gecheat dus kan iemand me helpen ?

>>> Door _KoE_Mzungu: Topictitel aangepast, gebruik in het vervolg een titel die bij het onderwerp past. :)<<<

Featured Replies

Geplaatst:
comment_757355
wtf in het verkeer van san andreas rijd iedereeen elkaar ondersteboven en ik heb niet gecheat dus kan iemand me helpen ?

Rustig, dit gebeurt ook bij mij. Op sommige snelwegen gaat het verkeer heel hard rijden dat het niet meer normaal is. Dit is soms ook in de rest van San Andreas, ik heb nog geen mod of dergelijke gezien dat het ophoud. Dus je zal er mee moeten leven. Dit gebeurt soms bij mij, ook gebeurt iets dat het net lijkt of alle autos een doffe kleur hebben, en bij de onderkant een soort neonlaagje. Dit gebeurt ook zelden tot afentoe.

Geplaatst:
comment_757356

Als je net een missie gedaan hebt die 'Riot' of iets in die aard noemt dan is dat volgens mij normaal. Dan ontstaan er rellen in San Andreas en ontploffen auto's, en mensen bestelen huizen. Anders zou ik niet weten wat je bedoelt. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.