Jump to content
Geplaatst:
comment_68588

Rockstar Classics Volume 3 - GTA2

GTA2 Rockstar Games is met een kerstcadeautje gekomen voor de Grand Theft Auto fans! Het is echt waar!! GTA 1 was al een tijdje gratis te downloaden, maar nu kan je GTA2 ook helemaal gratis downloaden op de Rockstar Games website.

Deze versie van GTA2 is nabewerkt door Rockstar Games dat het ook goed werkt op moderne PC's.

Dus nu kan je weer spelen met The Yakuza, Scientists, Looneys, Rednecks, Zaibatsu, Russian mob en Hare Krishnas. Gouranga! laughing

Alleen je moet ook een moderne internet verbinding hebben wil je het goed kunnen downloaden. Het spel is namelijk een zip bestand van 350 MB

Dus als je deze kerst niks te doen hebt download dan GTA 2 op www.rockstargames.com/classics/

Bron: Gtagames.nl, Door: Joriz

• Reacties 134
  • Bezichtigingen 93.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

• 2 weken later...
  • 1 maand later...
Geplaatst:
comment_132119
Zou je geen €3,- over hebben voor het meest beste en baanbrekenste spel dat ooit gemaakt is :blink: Damn.. <_<

ja dat is raar

het beste spel van die tijd

nu voor MAAR drie euro en nog te veel

toen betaalde je er 100 gulden voor

dat is zo'n 45 euro

dat heb ik er best voor over hoor

maar ik heb hem al :puh:

Geplaatst:
comment_132272
ja dat is raar

dat is zo'n 45 euro

maar ik heb hem al 

Nou 100 gulden is een tikkeltje overdreven. :lol: Spellen waren toen nog niet zo duur om te maken. ;) Maar ik zag vandaag ook liggen voor 2 euro op de rommelmarkt. Dus ik heb hem meegenomen. Ik heb hem net ff zitten spelen. Wel weer leuk.

Geplaatst:
comment_132403
ja dat is raar

dat is zo'n 45 euro

maar ik heb hem al 

Nou 100 gulden is een tikkeltje overdreven. :lol: Spellen waren toen nog niet zo duur om te maken. ;) Maar ik zag vandaag ook liggen voor 2 euro op de rommelmarkt. Dus ik heb hem meegenomen. Ik heb hem net ff zitten spelen. Wel weer leuk.

Iemand is in de war met het € tekentje, toen die uitkwam was hij namelijk maar 45 GULDEN :) Ik heb hem trouwens nog helemaal orgineel met boekje en al

**PROUD** :rolleyes:

Geplaatst:
comment_132873
ik vind gta 1 gta londen en gta 2 dus egt stom <_<

kheb liever 3d:D :lol:

Grand Theft Auto, Grand Theft Auto London en GTA2 zijn allemaal 3D, je bedoelt waarschijnlijk dat je 3th Person View heb ;)

Geplaatst:
comment_133642
ik vind gta 1 gta londen en gta 2 dus egt stom  <_<

kheb liever 3d:D :lol:

Grand Theft Auto, Grand Theft Auto London en GTA2 zijn allemaal 3D, je bedoelt waarschijnlijk dat je 3th Person View heb ;)

GTA en GTA 2 zijn niet 3D. Het oogt 3D, maar het zijn sprites. En sprites zijn 2D.

Bovendien is het een Top-Down view, en geen 3th Person View.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.