Jump to content
Geplaatst:
comment_68588

Rockstar Classics Volume 3 - GTA2

GTA2 Rockstar Games is met een kerstcadeautje gekomen voor de Grand Theft Auto fans! Het is echt waar!! GTA 1 was al een tijdje gratis te downloaden, maar nu kan je GTA2 ook helemaal gratis downloaden op de Rockstar Games website.

Deze versie van GTA2 is nabewerkt door Rockstar Games dat het ook goed werkt op moderne PC's.

Dus nu kan je weer spelen met The Yakuza, Scientists, Looneys, Rednecks, Zaibatsu, Russian mob en Hare Krishnas. Gouranga! laughing

Alleen je moet ook een moderne internet verbinding hebben wil je het goed kunnen downloaden. Het spel is namelijk een zip bestand van 350 MB

Dus als je deze kerst niks te doen hebt download dan GTA 2 op www.rockstargames.com/classics/

Bron: Gtagames.nl, Door: Joriz

• Reacties 134
  • Bezichtigingen 93.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

• 5 maanden later...
Geplaatst:
comment_251771

Sorry voor de enorme bump maar als ik hem probeer te downloaden dan krijg ik een pagina met een link naar de privacy policy.

Heeft iemand een andere manier om hem te dowloaden? :-(

Geplaatst:
comment_251830

Ik denk dat ik het begrijp, volgens mij heb je een te lage leeftijd in gevoerd. (minimaal 18 ofzo). Typ een hogere leeftijd in het vak Age.

Of je hebt bij ZIP geen cijfer in gevuld. Check dat ff.

Bewerkt: door flitskikker

• 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.