Jump to content

Featured Replies

Geplaatst:
comment_757387

Nee, dit is echter niet echt mogelijk. Alleen op Vice City Stories kan je door verschillende ramen in savehouse's kijken. Dit is overigens ook in Liberty City Stories. Je kan ook altijd op hoge gebouwen gaan staan, dit maakt niet veel verschil. Er zijn wel een paar interiors waar je via de buiten kant in kan kijken. Deze zijn echter in Los Santos te vinden.

Bewerkt: door Bigstijn

Geplaatst:
comment_757389

Omdat alle interieuren in het spel zich in het Hidden Interior Universe bevinden zou je dus in een lege ruimte staan te kijken. Wel is het zo dat het lijkt of er overdag licht naar binnen schijnt en 's nachts zijn de ramen donker. Het is dus ook niet mogelijk om van buiten in een interieur te kijken.

Geplaatst:
comment_758204
In los santos staat een gebouw (met een masturberend beeld) naast het politieburo je kan erin en je kan door de ramen kijken maar of je er iets aan hebt...

Het kan gek klinken, maar wat je door die ramen ziet in het zogeheten 'Atrium' is ook een deel van het HIU. Vraag me niet waarom maar ze hebben speciaal voor dat inteureur een deel van Los Santos nagemaakt. Eigelijk zit heel Los Santos daar, maar er is maar een klein stukje zichtbaar. Het is wel helemaal solid. Ik weet het doordat ik mezlef eens uit dat Atrium heb geteleporteerd, maar dat terzijde.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.