Jump to content
Geplaatst:
comment_757447

Vanmorgen heb ik besloten om toch maar eens de drivers van m'n ATI Radeon 9250 te updaten.

Gevolg: San Andreas wil niet meer starten. Telkens als ik de dvd in de dvd rom steek geeft hij het autorun scherm weer, waar ik de mogelijkheid heb om San andreas te spelen, te deinstalleren e.d.

Voor de driver update wilde het spel perfect opstarten.

Ik heb het spel ondertussen al 2 keer opnieuw geinstalleerd, maar hij wil nog steeds niet starten.

Heeft iemand tips?

Alvast bedankt.

Bewerkt: door argon0000

Featured Replies

Geplaatst:
comment_757471

Mocht GTA: San Andreas het wel gewoon gedaan hebben vóór je de drivers installeerde, dan zou het raadzaam kunnen zijn de drivers weer te verwijderen. Zo verwijder je een driver:

• 1. Ga naar: 'Start' > 'Configuratiescherm' > Prestaties en onderhoud' > 'Systeem'.
    2. Ga naar het tabblad 'hardware' en ga dan naar 'apparaatbeheer'.
    3. Selecteer dan simpelweg even het apparaat waarvoor je de driver hebt geïnstalleerd, waarschijnlijk 'beeldscherm'.
    4. Dubbelklik op het icoontje van 'beeldscherm'.
    5. Er opent zich een nieuw scherm. Kies dan voor: 'vorig stuurprogramma'.

Ik hoop dat het je lukt. Mochten er nog vragen zijn, dan kun je deze gerust stellen. Veel succes! :tu:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_757507
Mocht GTA: San Andreas het wel gewoon gedaan hebben vóór je de drivers installeerde, dan zou het raadzaam kunnen zijn de drivers weer te verwijderen. Zo verwijder je een driver:
  • 1. Ga naar: 'Start' > 'Configuratiescherm' > Prestaties en onderhoud' > 'Systeem'.
    2. Ga naar het tabblad 'hardware' en ga dan naar 'apparaatbeheer'.
    3. Selecteer dan simpelweg even het apparaat waarvoor je de driver hebt geïnstalleerd, waarschijnlijk 'beeldscherm'.
    4. Dubbelklik op het icoontje van 'beeldscherm'.
    5. Er opent zich een nieuw scherm. Kies dan voor: 'vorig stuurprogramma'.

Ik hoop dat het je lukt. Mochten er nog vragen zijn, dan kun je deze gerust stellen. Veel succes! :tu:

Dit had ik al geprobeerd. Wat me wel opvalt is het volgende: volgens Apparaatbeheer zijn er 2 beeldschermadapters, terwijl er maar 1 videokaart is. Kan dit de oorzaak zijn van het probleem?

beeldscherm.JPG

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.