Jump to content
Geplaatst:
comment_757474

Ik ben al heel lang aant proberen om een savegame van gta san andreas op de ps2 te krijgen.

maar ik heb al van alles geprobeerd en het lukt nog steeds niet.

en ja ik heb een action replay max en een USB Stick.

ik heb ook al gemailt naar de gene van wie de savegames af komen.

maar daar heb ik ook niks aan :duh:

het probleem is namelijk dat als ik een ps2 savegame download en uitpak en op de usb stick zet gaat dit goed.

maar als ik hem in de ps2 doe geeft hij aan no files to copy er staat helemaal niks op zegt hij.

ik weet zeker dat ik hem dr op heb gezet.

en hetzelfde probleem met mn eigen savegame of foto,s op de USB Stick zetten als ik ze er op wil zetten loopt hij halverwege met het copieren naar de usb stick loop hij vast.

dus wie kan mij echt helpen :D

Featured Replies

Geplaatst:
comment_757503

Gebruik het programma Max Memory Manager om die savegame van de USB-stick op de Memory-Card te kopiëren of te verplaatsen. Het hangt er ook vanaf of die savegame wel bruikbaar is om direct te spelen. Maar dat is afhankelijk van de extensie en die informatie heb je helaas niet gegeven.

• start PS2 met armax disc
  • selecteer onderin die 2 Memory-Card icoontjes
  • kies als Primary Device de USB-stick
  • selecteer de savegame (aanvinken)
  • Copy of Move naar de Memory-Card

Nu staat de savegame op je Memory-Card en kan je gaan spelen, succes :sigaar:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_757536

ja dat snap ik hoe je het moet doen maar hoe moet ik die savegame selecteren als hij er niet op staat.

de usb stick zit zelfs bijna helemaal vol en nog geeft hij de savegame niet weer hij geeft zelfs helemaal niks weer.

ik kan dus ook niks selecteren.

en ik weet tog heel 100% zeker dat de savegame er op staat. :duh:

maar hoe bedoel je dat welke informatie moet ik geven over of de savegame wel bruikbaar is? _O_

Geplaatst:
comment_757747
... maar hoe bedoel je dat welke informatie moet ik geven over of de savegame wel bruikbaar is? _O_
In welk formaat is het bestand? Welke extensie heeft het bestand?

Voorbeeld: als een bestand met armax van de Memory-Card op een USB-stick is gezet dan wordt het door armax 'gecrushd' (soort van inpakken) en krijgt het de extensie .max, om deze weer op de Memory-Card te zetten moet je m.b.v. de 'uncrush'-functie (dus zeg maar uitpakken) de savegame weer terug zetten. Het programma Max Memory Manager (MMM) zal waarschijnlijk maar een beperkt aantal extensies weergeven, als jij geen bestanden ziet hebben die bestanden dus een extensie die niet zichtbaar worden in MMM.

Dus is het handig om te weten welke extensie jou savegame heeft. Ik hoop dat je het nog begrijpt.

Succes :sigaar:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.