Jump to content
Posted
comment_757576

ik heb een vraagje op wikigta vond ik bij easter eggs die grote rode brug bij san ferrio(ik weet ff niet meer hoe die heet) dat daar boven op staat there are no easter eggs up her go away.

maar mijn vraag is is dit de easter egg of is er nog ergens echt een paasei te vinden???

Featured Replies

comment_757578

De easter egg waar jij het hoogstwaarschijnljik over hebt, is enkel in GTA: Vice City en de PS2-versie van GTA: Vice City Stories te vinden. Zie hieronder enkele handige links, waar je wellicht wat wijzer uit kunt worden.

comment_757796
ik heb een vraagje op wikigta vond ik bij easter eggs die grote rode brug bij san ferrio(ik weet ff niet meer hoe die heet) dat daar boven op staat there are no easter eggs up her go away.

maar mijn vraag is is dit de easter egg of is er nog ergens echt een paasei te vinden???

Ik denk al dat ik snap wat je bedoeld. Een easter egg hoeft niet een echt paasei te zijn, het is :

Wat is een Easter Egg?

Een Easter Egg is een verwijzing naar het verleden of een grapje door de makers, ook kunnen het verwijzingen zijn naar Real Life en andere games.

Dit is een grapje, "er zijn hier boven geen Easter Egg's", terwijl dat juist een Easter Egg is. Dus er hoeft geen paas ei te zijn om een Easter Egg te zijn, en is die tekst dus de Easter Egg. :)

• 1 month later...
comment_782822

ik heb ook een easter egg gevonden. zoek een auto met twee mensen erin, steel die dan maar wel de kant van de bestuurder. even later stapt de andere man/vrouw eruit. rij dan haar/hem over dan leeft hij/zij nog maar later gaat hij/zij wel dood :D:tu:

comment_782860
ik heb ook een easter egg gevonden. zoek een auto met twee mensen erin, steel die dan maar wel de kant van de bestuurder. even later stapt de andere man/vrouw eruit. rij dan haar/hem over dan leeft hij/zij nog maar later gaat hij/zij wel dood :D:tu:
Dit is geen Easter Egg maar een glitch/bug. In de post van Dutchy3010 kan je lezen wat de definitie van een Easter Egg is.