Ik ben een GTA3.IMG checker aan het zoeken die: checkt welke bestanden er teveel zijn/welke er missen. Er MOET toch zoiets bestaan? Want ik heb door een stomme fout in een of ander IMG programma alles dubbel. En zojuist heb ik ook alles wat dubbel is verwijderd. Maar nu mis ik zo te merken een paar bestandjes... En werkt GTA SA niet meer. (voor het verwijderen ook niet).
Ik heb al half google afgezocht maar heb tot nu toe niets kunnen vinden. Als iemand zoiets weet dan ben ik je heeeeel erg dankbaar.
Hallllo!
Ik ben een GTA3.IMG checker aan het zoeken die: checkt welke bestanden er teveel zijn/welke er missen. Er MOET toch zoiets bestaan?
Want ik heb door een stomme fout in een of ander IMG programma alles dubbel. En zojuist heb ik ook alles wat dubbel is verwijderd. Maar nu mis ik zo te merken een paar bestandjes... En werkt GTA SA niet meer. (voor het verwijderen ook niet).
Ik heb al half google afgezocht maar heb tot nu toe niets kunnen vinden. Als iemand zoiets weet dan ben ik je heeeeel erg dankbaar.