Geplaatst: 20 augustus 200717 jaren comment_758623 Hallo iedereen! In dit topic show je jou eigen voetbalschoenen! En heb je al nieuwe voetbalschoenen voor dit seizoen? Ik ga morgen nieuwe halen alleen weet ik nog niet welke... Als het goed is word het weer nike! En die van jullie? Te onnodig?
Geplaatst: 20 september 200717 jaren comment_780600 Ik moest nog nieuwe schoenen en heb dus deze gekocht:
Geplaatst: 20 september 200717 jaren comment_780700 ik heb deze: ben er heel tevreden over o, ja en tunix: ik zou als ik jou was juist wel opvallende voetbalschoenen en het liefst een opvallend keepersshirt dragen. als spelers naar de goal kijken om te gaan richten, dan zien ze jou lekker opvallen en mikken dan automatisch op jou. als je niet opvallende kleding draagt heeft de tegenstander meer kans om goed te kunnen plaatsen. Bewerkt: 20 september 200717 jaren door m.r.gido
Geplaatst: 21 september 200717 jaren comment_781420 Ik heb net nieuwe voetbalschoenen gekocht het is nike geworden!
Hallo iedereen!
In dit topic show je jou eigen voetbalschoenen!
En heb je al nieuwe voetbalschoenen voor dit seizoen?
Ik ga morgen nieuwe halen alleen weet ik nog niet welke... Als het goed is word het weer nike!
En die van jullie? Te onnodig?