Jump to content
Geplaatst:
comment_758892

Ik weet het... het is de grote concurent van GTA maar het moet wel. ^_^

als er mensen zijn die deze game spelen,kunnen ze hier alle vragen stellen,cheats,tricks en ook gewoon wat dingetjes en dangetjes :bonk:

Maar graag niet gaan zeuren dat het een 'kut"spel is want dat pik ik niet :clown:

dus stel je vragen en euhmmm... veel plezier.

PS: ik speel GTA ook gewoon hoor maar vind driv3r leuk door de crashes :):engel:

Release Dates:

PC : 13-03-2005

PS2 : 04-06-2004

Xbox : 04-06-2004

GBA : 30-11-2005

systeemeisten PC:

System: 1.5Ghz processor or equivalent

RAM: 256 MB

Video Memory: 64 MB

Hard Drive Space: 5500 MB

Other: Win 2000/XP

Systeeneisen ps2: (lijkt duidelijk):

Ps2, memory-card en de game!!!

Systeemeisen GBA:

GBA,...:puh:

Bewerkt: door dikke moordenaar

• Reacties 33
  • Bezichtigingen 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_881328

Ja, wat is probleem met u? Dat is normaal dat weinig mensen spelen met oude spellen.

Bewerkt: door studio dewolf

Geplaatst:
comment_881408
Ja, wat is probleem met u? Dat is normaal dat weinig mensen spelen met oude spellen.
Ik heb de '3' in de titel maar even aangepast naar een gewone 'e', zodat je hier nu terecht kunt voor alle Driver games uit de serie. ;)
Geplaatst:
comment_882599
Is driver 76 de moeite?
je kan ook gewoon driver paralell lines kopen precies het zelfde allen is het in 1978/2006 en driver 76 speelt zich in 1976 af maar voor de rest is het gewoon het zelfde.

PS: wat ik daar net schreef was even fout.(vraag niet waarom.)

Bewerkt: door 1973

• 5 maanden later...
Geplaatst:
comment_1033849
Is driver 76 de moeite?
ja als je een PSP bezit wel ja.

Wat is er zo Cool aan want meestal krijgt ie tonnen slechte punten

Werd je een beetje ongeduldig? :puh:

Idd, Driver is vanaf Driv3r steeds slechter geworden volgens mij?

Eerste 2 delen waren top, toen die twee uit waren, waren er nog geen 3d GTA?

Driver 2, goeie tijd zeg!

Later,

Geplaatst:
comment_1034448

Driver was inderdaad een erg leuke game alleen snapten ik niks van die missies dus reed ik gewoon wat rondjes, maar wel jammer dat je de mensen die over straat liepen nooit kon overrijden. :(

Geplaatst:
comment_1034539
Driver was inderdaad een erg leuke game alleen snapten ik niks van die missies dus reed ik gewoon wat rondjes, maar wel jammer dat je de mensen die over straat liepen nooit kon overrijden. :(
Het zijn geen mannetjes maar spoken :puh:.Maar wat FerryN zegt is waar Driver 1 en 2 waren gewoon de bom,maar 3 is gewoon keihard vernacheld,en wat die nieuwe betreft die is beter dan 3 maar niet beter dan 2.
  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.