Jump to content

Ik zie aleen vinewood staan :S links en rechts staat geen chat balk ofzo

Geplaatst:
comment_759021

Et is raar, want er zitten altijd wel al players in.

Ik krijg alleen steeds dat scherm te zien met in de berm die Hollywood-achtige letters. (Vinewood ofzo?)

Voor de rest kan je wel het poppetje heen en weer laten rennen, maar de camera blijft gefocused op 1 punt en verder

zie je ook niks qua radar enzo.

maar ik zie ook geen teks recht of links :S normaal moet er conecten staan en zo maar ik probeer alle server en het lukt nog steeds neit

Wil je me bereiken via msn -> XXXXXXXXXX

+ Als je me wilt helpen via teamviewer

>>> Door patrickW: email adres verwijderd<<<

Featured Replies

Geplaatst:
comment_759032

kan je het iets beter uitleggen, ik snap het niet helemaal, en waar bij?? SA OF SA-MP???

als het samp is even een andere server kiezen er er hoeven NIET ALTIJD PLAYERS TE ZIJN

en SAMP hoort in het samp moddig subforum

je mag je e-mail adres niet posten, staat in de regels, als het goed is heb je tog gelezen

Bewerkt: door bramboy

Geplaatst:
comment_759081

Ik denk dat je een verkeerde versie van GTA San Andreas hebt. Als je V2 hebt, wat je hebt als je GTA San Andreas het laatste jaar hebt gekocht en/of V2.00 in het beginscherm staat. Als je V2 hebt zul je moeten downgraden, dat kan simpelweg door deze patch te downloaden, hem op te starten, een paar keer op 'Next' te klikken, je GTA San Andreas-map te selecteren en vervolgens weer op 'Next' te klikken. Als het goed is staat er nu in je beginscherm 'V1.01'. Als dat er staat moet SA-mp het doen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.