Geplaatst: 21 augustus 200717 jaren comment_759288 hallo dit is mijn request Type: signature Stijl: Een beetje robotachtig,actie ik bedoel meer science fiction achtig maar niet teveel Grootte: 400 x 150 Afbeelding: afbeelding Tekst: Transformers (middelgrote,doorzichtig beetje,op een opvallende plek) The_fa2man (kleinegrote,doorzichtig beetje,niet opvallend plek zijkant ofzo Rand: 1 pixel strokee Kleuren: donkere kleuren voor de achtergrond Extra: Het moet lijken alsof hij in de ruimte zit op een donkere plaats net als in de afbeelding alvast bedankt Bewerkt: 22 augustus 200717 jaren door cesar
Geplaatst: 22 augustus 200717 jaren comment_759883 [IMG=http://img233.imageshack.us/img233/3623/transformersgi3.jpg] Zeg maar wat je ervan vind...
Geplaatst: 22 augustus 200717 jaren Auteur comment_759967 Hij is wel gek hoor maar de render is donker en de Achtergrond wat met te veel licht dat vind ik eigelijk niet passen drm schreef ik ook donkere kleuren maar verder wel goed gelukt bedankt voor de moeite Bewerkt: 22 augustus 200717 jaren door cesar
hallo dit is mijn request
Type: signature
Stijl: Een beetje robotachtig,actie ik bedoel meer science fiction achtig maar niet teveel
Grootte: 400 x 150
Afbeelding: afbeelding
Tekst: Transformers (middelgrote,doorzichtig beetje,op een opvallende plek) The_fa2man (kleinegrote,doorzichtig beetje,niet opvallend plek zijkant ofzo
Rand: 1 pixel strokee
Kleuren: donkere kleuren voor de achtergrond
Extra: Het moet lijken alsof hij in de ruimte zit op een donkere plaats net als in de afbeelding
alvast bedankt
Bewerkt: door cesar