Jump to content
Geplaatst:
comment_759461

De Duitse organisatie die leeftijden geeft aan games en films heeft een trailer van Mafia II beoordeelt. De trailer is op de Leipzich Games Convention te zien. Ook heeft Take2 de officiële Mafia II website gelauncht met een paar screens.

De trailer is voor 16 jaar en ouder.

Mafia II site

screenshot_hed.gif

01.jpg

02.jpg

03.jpg

04.jpg

05.jpg

Bewerkt: door Visser23

• Reacties 946
  • Bezichtigingen 81k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1726828

Ik zat mijn savegame van Betrayel of Jimmy te loaden en tijdens het laden stond er. 'load failed press cancel to return to main menu' Ik kan niet meer mijn savegame laden, weet iemand een oplossing ? of ben ik nu alles kwijt ? :duh:

Geplaatst:
comment_1729713

Mmm, na een aantal filmpjes te hebben gezien, is ie toch wel mooi.

Misschien dat ik hem ergens van iemand als cadeau kan krijgen, ben momenteel platzak :$

ik zou echt gaan zeuren bij je ouders als je die game wilt hebbe hij is echt de moeite waard :bier:

Geplaatst:
comment_1729723

Mmm, na een aantal filmpjes te hebben gezien, is ie toch wel mooi.

Misschien dat ik hem ergens van iemand als cadeau kan krijgen, ben momenteel platzak :$

Het verhaal is wel redelijk kort en Maffia 2 is niet echt een free roaming game je koopt hem alleen maar voor het verhaal. Je hebt natuurlijk nog wel de DLC's.

En een multiplayer heeft die ook niet. :N

Tenzij je een PC hebt, want daar zijn ze bezig met een multiplayer mod. :puh:

Geplaatst:
comment_1729762

Een multiplayer lijkt mij redelijk zuigen. Drive-by's kunnen al niet, verder is er ook niet geniaal veel te doen in de stad.

Roleplay servers? :puh:

Team Deathmatch zou me ook wel leuk lijken ^^ .

Bewerkt: door BoerDave

Geplaatst:
comment_1730436

Hey jongens,

ik zie al veel Mafia 2 aanhangers hier rondlopen. Voor Kerstmis ben ik van plan ofwel Red Dead Redemption/Mafia 2 te kopen.

Ik hoor graag de plus- en minpunten.

Alvast bedankt!

Mafia 2:

+goed verhaal

+goede sfeer

-zo uitgespeeld

-een goed verhaal maar dat is het dan ook wel...

RDR

+free roam

- gaat vervelen heb ik gehoor

-+ wilde westen, vul zelf maar in of dat plus of min is.

Heb RDR zelf niet.

Geplaatst:
comment_1730441

Hmm..

Ik speel meestal eerst de Storyline uit voor ik echt aan het Free-Roam begin te doen. Hoe bevalt de Free Roam dan in Mafia II?

En voor de RDR spelers; zijn het leuke wapens? :D

Ook nog, als je de Storyline van RDR hebt uitgespeeld, valt er dan nog genoeg te doen?

Geplaatst:
comment_1730446

Freeroaming in Mafia 2 is niet mogelijk. Je moet het spel meer zien als Gears of War o.i.d. Je speelt van missie tot missie, de enige free-roam momenten die je krijgt is als je terug naar huis moet rijden. Er is wel een free-roam DLC, maar die vond ik nogal magertjes. Mafia 2 is niet voor free-roamen gemaakt. De RDR vragen zou ik stellen in het RDR subforum, of een apart topic aanmaken in het Games Info en Chat, gedeelte, of in het Ik zoek een Game topic.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.