Geplaatst: 22 augustus 200717 jaren comment_759461 De Duitse organisatie die leeftijden geeft aan games en films heeft een trailer van Mafia II beoordeelt. De trailer is op de Leipzich Games Convention te zien. Ook heeft Take2 de officiële Mafia II website gelauncht met een paar screens. De trailer is voor 16 jaar en ouder. Mafia II site Bewerkt: 6 oktober 20159 jaren door Visser23
Geplaatst: 15 oktober 201014 jaren comment_1737853 Het is door Take 2 gemaakt, niet door Rockstar games ik heb dat stukje niet over mafia II maar over Gta 4.......... Ik snap hem niet, om Mafia 2 was toch ook zo'n hype of niet? Ja in nederland door gamekings opgeblazen.
Geplaatst: 15 oktober 201014 jaren comment_1737901 Het is door Take 2 gemaakt, niet door Rockstar games ik heb dat stukje niet over mafia II maar over Gta 4.......... Ik snap hem niet, om Mafia 2 was toch ook zo'n hype of niet? Ja in nederland door gamekings opgeblazen. ach, wat een bullshit, GTA4 is net zo hard opgeblazen als Mafia 2 Alsof heel nederland gamekings kijkt, ik vind dat 1 van de meest falende programmas op de nederlandse tv.
Geplaatst: 15 oktober 201014 jaren comment_1737910 ik moet zeggen dat gta4 iets minder werd opgeblazen, maar da's ook logisch want die kwam ook niet eerst op PC uit, dus interesseerde et mij niet
Geplaatst: 15 oktober 201014 jaren comment_1737924 er was een stukken grotere hype om gta4 dan om mafia2 hoor.
Geplaatst: 16 oktober 201014 jaren comment_1738048 er was een stukken grotere hype om gta4 dan om mafia2 hoor. Dat is waar dat zei ik ook....
Geplaatst: 18 oktober 201014 jaren comment_1739429 Ik heb gister de demo gedownload en gespeeld. Ik had er wat meer van verwacht, het is een best wel leuk spel maar nou niet dat ik zeg dat ik hem direct wil hebben. Overigens vind ik zo'n kilometer/toeren teller wel een leuk idee, ik hoop dat dat er ook komt in de nieuwe GTA.
Geplaatst: 18 oktober 201014 jaren comment_1739441 Ik heb gister de demo gedownload en gespeeld. Ik had er wat meer van verwacht, het is een best wel leuk spel maar nou niet dat ik zeg dat ik hem direct wil hebben. Overigens vind ik zo'n kilometer/toeren teller wel een leuk idee, ik hoop dat dat er ook komt in de nieuwe GTA. maar een demo is niet het hele spel.
Geplaatst: 18 oktober 201014 jaren comment_1739545 Ik heb gister de demo gedownload en gespeeld. Ik had er wat meer van verwacht, het is een best wel leuk spel maar nou niet dat ik zeg dat ik hem direct wil hebben. Overigens vind ik zo'n kilometer/toeren teller wel een leuk idee, ik hoop dat dat er ook komt in de nieuwe GTA. maar een demo is niet het hele spel. Zelfs het hele spel zuigt man
Geplaatst: 18 oktober 201014 jaren comment_1739557 Mafia 2 vondi k errug goed, en was helemaal bezig met Betrayel of Jimmy, maar mijn save is corrupt geraakt dus ben nu weer terug bij af dus ben ik geraged quit.
Geplaatst: 18 oktober 201014 jaren comment_1739561 Ik heb gister de demo gedownload en gespeeld. Ik had er wat meer van verwacht, het is een best wel leuk spel maar nou niet dat ik zeg dat ik hem direct wil hebben. Overigens vind ik zo'n kilometer/toeren teller wel een leuk idee, ik hoop dat dat er ook komt in de nieuwe GTA. maar een demo is niet het hele spel. Zelfs het hele spel zuigt man Jou mening ik vond het erg goed spel maar om hem opnieuw uit te spelen is het geen spel voor.
Geplaatst: 18 oktober 201014 jaren comment_1739569 Nee inderdaad, het was gewoon een erg goed spel en daarmee klaar, het is het spel dat je een keer uitspeelt en daarna nooit meer speelt omdat je het spel al wel kent
Geplaatst: 20 oktober 201014 jaren comment_1740360 Da's wat ik bedoel.. nou dat zeg je anders niet, jij zei; 'het hele spel zuigt' das compleet het tegenovergestelde van het een goed spel vinden dat geen replay waarde heeft.
Geplaatst: 21 oktober 201014 jaren comment_1740700 Da's wat ik bedoel.. nou dat zeg je anders niet, jij zei; 'het hele spel zuigt' das compleet het tegenovergestelde van het een goed spel vinden dat geen replay waarde heeft. Cheers.: Jou mening ik vond het erg goed spel maar om hem opnieuw uit te spelen is het geen spel voor. dat bedoel ik.
Geplaatst: 23 oktober 201014 jaren comment_1741979 Da's wat ik bedoel.. nou dat zeg je anders niet, jij zei; 'het hele spel zuigt' das compleet het tegenovergestelde van het een goed spel vinden dat geen replay waarde heeft. Cheers.: Jou mening ik vond het erg goed spel maar om hem opnieuw uit te spelen is het geen spel voor. dat bedoel ik. ik heb hem nou al 3 keer uitgespeeld en het verhaal blijft goed alleen jammer dat het snel is uitgespeeld
De Duitse organisatie die leeftijden geeft aan games en films heeft een trailer van Mafia II beoordeelt. De trailer is op de Leipzich Games Convention te zien. Ook heeft Take2 de officiële Mafia II website gelauncht met een paar screens.
De trailer is voor 16 jaar en ouder.
Mafia II site
Bewerkt: door Visser23