Jump to content
Geplaatst:
comment_759461

De Duitse organisatie die leeftijden geeft aan games en films heeft een trailer van Mafia II beoordeelt. De trailer is op de Leipzich Games Convention te zien. Ook heeft Take2 de officiële Mafia II website gelauncht met een paar screens.

De trailer is voor 16 jaar en ouder.

Mafia II site

screenshot_hed.gif

01.jpg

02.jpg

03.jpg

04.jpg

05.jpg

Bewerkt: door Visser23

• Reacties 946
  • Bezichtigingen 81k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1737853

Het is door Take 2 gemaakt, niet door Rockstar games :7

ik heb dat stukje niet over mafia II maar over Gta 4..........

Ik snap hem niet, om Mafia 2 was toch ook zo'n hype of niet?

Ja in nederland door gamekings opgeblazen.

Geplaatst:
comment_1737901

Het is door Take 2 gemaakt, niet door Rockstar games :7

ik heb dat stukje niet over mafia II maar over Gta 4..........

Ik snap hem niet, om Mafia 2 was toch ook zo'n hype of niet?

Ja in nederland door gamekings opgeblazen.

ach, wat een bullshit, GTA4 is net zo hard opgeblazen als Mafia 2

Alsof heel nederland gamekings kijkt, ik vind dat 1 van de meest falende programmas op de nederlandse tv.

Geplaatst:
comment_1739429

Ik heb gister de demo gedownload en gespeeld.

Ik had er wat meer van verwacht, het is een best wel leuk spel maar nou niet dat ik zeg dat ik hem direct wil hebben.

Overigens vind ik zo'n kilometer/toeren teller wel een leuk idee, ik hoop dat dat er ook komt in de nieuwe GTA. _O_

Geplaatst:
comment_1739441

Ik had er wat meer van verwacht, het is een best wel leuk spel maar nou niet dat ik zeg dat ik hem direct wil hebben.

Overigens vind ik zo'n kilometer/toeren teller wel een leuk idee, ik hoop dat dat er ook komt in de nieuwe GTA. _O_

maar een demo is niet het hele spel.

Geplaatst:
comment_1739545

Zelfs het hele spel zuigt man :7

Geplaatst:
comment_1739561

Zelfs het hele spel zuigt man :7

Jou mening ik vond het erg goed spel maar om hem opnieuw uit te spelen is het geen spel voor.

Geplaatst:
comment_1740700

Da's wat ik bedoel..

nou dat zeg je anders niet, jij zei; 'het hele spel zuigt' das compleet het tegenovergestelde van het een goed spel vinden dat geen replay waarde heeft.

Cheers.: Jou mening ik vond het erg goed spel maar om hem opnieuw uit te spelen is het geen spel voor.

dat bedoel ik.

Geplaatst:
comment_1741979

Da's wat ik bedoel..

nou dat zeg je anders niet, jij zei; 'het hele spel zuigt' das compleet het tegenovergestelde van het een goed spel vinden dat geen replay waarde heeft.

Cheers.: Jou mening ik vond het erg goed spel maar om hem opnieuw uit te spelen is het geen spel voor.

dat bedoel ik.

ik heb hem nou al 3 keer uitgespeeld

en het verhaal blijft goed

alleen jammer dat het snel is uitgespeeld :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.