Jump to content
Geplaatst:
comment_759461

De Duitse organisatie die leeftijden geeft aan games en films heeft een trailer van Mafia II beoordeelt. De trailer is op de Leipzich Games Convention te zien. Ook heeft Take2 de officiële Mafia II website gelauncht met een paar screens.

De trailer is voor 16 jaar en ouder.

Mafia II site

screenshot_hed.gif

01.jpg

02.jpg

03.jpg

04.jpg

05.jpg

Bewerkt: door Visser23

• Reacties 946
  • Bezichtigingen 81k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1742742

De 40's en 50's setting is echt geniaal gemaakt. Het verhaal is goed in elkaar gezet, leuke missies en mooie graphics. Het enigste nadeel is dat je op een gegeven moment geen free-roaming mogelijkheid meer hebt. 't Blijft zeker jammer maar de makers hebben zich vast meer op het verhaal en de missies gericht. En natuurlijk de geweldige soundtrack. :bier:

En over het einde:

Je kunt het jammer vinden dat het zo loopt, maar dit is wel een écht Maffia einde. Jammer dat je niet kunt verder spelen met Vito, ook wel logisch aangezien het dan ook niet realistisch overkomt bij de meeste gamers.

Geplaatst:
comment_1742749

Weet iemand wanneer die nieuwe DLC: "Joe's adventures" uitkomt?

Want ik zag de trophies al, maar hij staat jammer genoeg nog niet in de PSN store. :N

Dan zal die wel binnen een week komen denk ik.

Geplaatst:
comment_1742780

Want ik zag de trophies al, maar hij staat jammer genoeg nog niet in de PSN store. :N

Volgens gamersnet komt Joe's Adventures op 23 november, de DLC waar jullie het over hebben is denk ik Cars & Clothing.

Geplaatst:
comment_1742784

Volgens gamersnet komt Joe's Adventures op 23 november, de DLC waar jullie het over hebben is denk ik Cars & Clothing.

In de trophy beschrijving stond toch "Joe's adventures". :puh:

Geplaatst:
comment_1742872

Nieuwe Joe's Adventure DLC trailer!

Ik ben toch wel benieuwd naar deze DLC. 't Lijkt me vooral leuk om te weten wat Joe allemaal heeft uitgespookt tijdens Vito's verblijf in de gevangenis.

Bewerkt: door GrandTheftTwano

Geplaatst:
comment_1744292

Joe's adventure lijkt mij veel beter dan Jimmy's vendetta.

ik liever een grote kale gangster dan een dikke wise guy

het is eerder een kale HITMAN.

nu je het zo zeg

is jimmy geen kleine verwijzing naar 47 :puh:

Geplaatst:
comment_1744370

Joe's adventure lijkt mij veel beter dan Jimmy's vendetta.

ik liever een grote kale gangster dan een dikke wise guy

het is eerder een kale HITMAN.

nu je het zo zeg

is jimmy geen kleine verwijzing naar 47 :puh:

Waarom? :puh:

Hij is toevallig een hitman en hij is kaal, kan toch? :puh:

Geplaatst:
comment_1746878

Jimmy krijgt de auto's wel, maar kan de pakken niet aan (of iig, zo is het bij de pre-order zooi). Jimmy heeft bij een Casual Suit overigens ook geen hoed op, wat hij bij de Raincoat zooi wel heeft.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.