Geplaatst: 22 augustus 200717 jaren comment_759461 De Duitse organisatie die leeftijden geeft aan games en films heeft een trailer van Mafia II beoordeelt. De trailer is op de Leipzich Games Convention te zien. Ook heeft Take2 de officiële Mafia II website gelauncht met een paar screens. De trailer is voor 16 jaar en ouder. Mafia II site Bewerkt: 6 oktober 20159 jaren door Visser23
Geplaatst: 2 november 201014 jaren comment_1747718 Jimmy krijgt de auto's wel, maar kan de pakken niet aan (of iig, zo is het bij de pre-order zooi). Jimmy heeft bij een Casual Suit overigens ook geen hoed op, wat hij bij de Raincoat zooi wel heeft. vind ik juist fijner ik vond juist k*t dat vito bij alles een hoed moet dragen behalve bij de junkie kleren dan
Geplaatst: 5 november 201014 jaren comment_1748944 Jimmy krijgt de auto's wel, maar kan de pakken niet aan (of iig, zo is het bij de pre-order zooi). Jimmy heeft bij een Casual Suit overigens ook geen hoed op, wat hij bij de Raincoat zooi wel heeft. vind ik juist fijner ik vond juist k*t dat vito bij alles een hoed moet dragen behalve bij de junkie kleren dan wat lul jij nou met de junkie kleren.
Geplaatst: 5 november 201014 jaren comment_1748950 Jimmy krijgt de auto's wel, maar kan de pakken niet aan (of iig, zo is het bij de pre-order zooi). Jimmy heeft bij een Casual Suit overigens ook geen hoed op, wat hij bij de Raincoat zooi wel heeft. vind ik juist fijner ik vond juist k*t dat vito bij alles een hoed moet dragen behalve bij de junkie kleren dan wat lul jij nou met de junkie kleren. die kleren wat je in het begin krijgt zit geen hoed bij
Geplaatst: 5 november 201014 jaren comment_1749025 Dat zijn geen junkie kleren het is gewoon een leren jasje.
Geplaatst: 5 november 201014 jaren comment_1749092 Dat zijn geen junkie kleren het is gewoon een leren jasje. is volgens mij een bruine wollen vest met olie vlekken er op
Geplaatst: 5 november 201014 jaren comment_1749248 Ik vind die "junkie" kleren anders best wel kick-ass. Ik vind hem er altijd zo dik uit zien in een overcoat. Draagt er iemand hier trouwens ooit een shirt?
Geplaatst: 6 november 201014 jaren comment_1749258 Ik vind die "junkie" kleren anders best wel kick-ass. Ik vind hem er altijd zo dik uit zien in een overcoat. Draagt er iemand hier trouwens ooit een shirt? Ik Altyd .
Geplaatst: 6 november 201014 jaren comment_1749403 als jimmy een shirt aan heeft ziet hij er best wel gay uit zou joe andere kleren krijgen ?
Geplaatst: 8 november 201014 jaren comment_1750404 Ik vind die "junkie" kleren anders best wel kick-ass. Ik vind hem er altijd zo dik uit zien in een overcoat. Draagt er iemand hier trouwens ooit een shirt? ik altijd een gele of een zwarte dat staat pas kick-ass!
Geplaatst: 9 november 201014 jaren comment_1750811 Gaat iemand Joe's Adventures halen? Nee, vond Mafia 2 een beetje tegenvallen naderhand dus ik ga deze DLC ook niet halen.
Geplaatst: 9 november 201014 jaren comment_1750829 Gaat iemand Joe's Adventures halen? ik als ik nog wat geld over hou
Geplaatst: 9 november 201014 jaren comment_1751027 Waarschijnlijk niet meer dan 800 MS Points/€10 PSN Card, denk ik althans.
De Duitse organisatie die leeftijden geeft aan games en films heeft een trailer van Mafia II beoordeelt. De trailer is op de Leipzich Games Convention te zien. Ook heeft Take2 de officiële Mafia II website gelauncht met een paar screens.
De trailer is voor 16 jaar en ouder.
Mafia II site
Bewerkt: door Visser23