Geplaatst: 22 augustus 200717 jaren comment_759461 De Duitse organisatie die leeftijden geeft aan games en films heeft een trailer van Mafia II beoordeelt. De trailer is op de Leipzich Games Convention te zien. Ook heeft Take2 de officiële Mafia II website gelauncht met een paar screens. De trailer is voor 16 jaar en ouder. Mafia II site Bewerkt: 6 oktober 20159 jaren door Visser23
Geplaatst: 10 november 201014 jaren comment_1751213 Gaat iemand Joe's Adventures halen? ja daarom heb ik nog meer dan 800 points over.
Geplaatst: 24 november 201014 jaren comment_1757624 heeft Joe's adventure maar ik heb een soort bug hij blijft oneindig laden hebben meer mensen dit?
Geplaatst: 24 november 201014 jaren comment_1757701 vind het zo jammer eh al die downloadable content, Halve game + DLC = Hele Game, en vroeger Hele Game + Expansion Pack = Uitgebreide game
Geplaatst: 24 november 201014 jaren comment_1757835 Ik was eerst van plan hem te kopen, maar €7,99 is echt dikke afzetterij.
Geplaatst: 25 november 201014 jaren comment_1758288 enorm teleergesteld door de makers van het spel of drivers van nvidia ernstige framedrops
Geplaatst: 27 november 201014 jaren comment_1758831 Tot nu toe valt hij me wel tegen. Er is een soort van nieuw missie systeem, bijna net zoals in TBoGT, maar nu is er ook nog is tijd bij. Je moet elke missie in een bepaalde tijd voltooien. Tot waar ik nu ben heb ik ook weinig cutscenes gehad en dat vind ik ook wel jammer. De missies zijn ook niet erg leuk vind ik, bij sommige missies komen je vijanden met z'n tienen op je afgestormd en dan heb je echt geen schijn van kans. En het kan ook aan mij liggen, maar ik snap de storyline ook niet echt, het zijn allemaal missies los van elkaar, waar ik geen logica in zie. Maar misschien naarmate ik verder kom, wordt dat duidelijker. Hij kost trouwens ook te veel voor zo weinig gameplay als ik op de wiki kijk. Misschien kan iemand die 'm ook heeft ook een reactie geven, of heeft niemand hem?
Geplaatst: 27 november 201014 jaren comment_1758850 Is Joe's Adventure leuk? Ja maar hij is niet geweldig ofzo het is maar een DLC
Geplaatst: 27 november 201014 jaren comment_1758860 Waarom vind je 'm zo leuk dan? Trouwens, de DLC's van R* zijn "ook maar DLC's", maar toch veel leuker dan deze.
Geplaatst: 28 november 201014 jaren comment_1759541 Waarom vind je 'm zo leuk dan? Trouwens, de DLC's van R* zijn "ook maar DLC's", maar toch veel leuker dan deze. ja maar daar heb je gelijk in maar op die DLC's van rockstar moest je een half jaar wachten voor de eerste DLC uitkwam en de eerste DLC van mafia II kreeg je al soms met de gehele game al mee.
Geplaatst: 29 november 201014 jaren comment_1759648 Waarom vind je 'm zo leuk dan? Trouwens, de DLC's van R* zijn "ook maar DLC's", maar toch veel leuker dan deze. ja maar daar heb je gelijk in maar op die DLC's van rockstar moest je een half jaar wachten voor de eerste DLC uitkwam en de eerste DLC van mafia II kreeg je al soms met de gehele game al mee. Hadden ze hem er net zo goed toch al in kunnen zetten inplaats als DLC?
Geplaatst: 29 november 201014 jaren comment_1759779 Precies, de verhaallijn van Mafia II is sowieso al veel te kort voor de prijs. Die DLC's hadden ze er makkelijk erbij kunnen doen.
Geplaatst: 30 november 201014 jaren comment_1760270 Hangt ervan af, als je je echt als een gek overal gaat door knallen dan heb je hem heel snel uit. Maar als je rustig aan doet valt het best goed mee, je kan ook nog altijd op het moeilijkste niveau gaan spelen. Niet dat dat zo moeilijk is.
Geplaatst: 1 december 201014 jaren comment_1760372 ga maar eens op hard spelen dan heb je hem echt niet snel uitgespeeld.
De Duitse organisatie die leeftijden geeft aan games en films heeft een trailer van Mafia II beoordeelt. De trailer is op de Leipzich Games Convention te zien. Ook heeft Take2 de officiële Mafia II website gelauncht met een paar screens.
De trailer is voor 16 jaar en ouder.
Mafia II site
Bewerkt: door Visser23