Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_759461

De Duitse organisatie die leeftijden geeft aan games en films heeft een trailer van Mafia II beoordeelt. De trailer is op de Leipzich Games Convention te zien. Ook heeft Take2 de officiële Mafia II website gelauncht met een paar screens.

De trailer is voor 16 jaar en ouder.

Mafia II site

screenshot_hed.gif

01.jpg

02.jpg

03.jpg

04.jpg

05.jpg

Bewerkt: door Visser23

• Reacties 946
  • Bezichtigingen 81.5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1695642

Ik ben onderhand uitgekeken op Red Dead Redemption en Grand Theft Auto IV en EFLC... Ik ga deze game zeker vragen voor op mijn verjaardag, want ik zit krap bij de kas en het leuke is dat ik maar 10 dagen na de release hoef te wachten op mijn verjaardag. :dans:

Gezien de screens en trailers wordt dit gewoon een topgame. :D

Geplaatst:
comment_1695696

Weet iemand trouwens wat er in de demo te doen zal zijn?

En dan nog een vraagje: Zal het mogelijk zijn om luchtvoertuigen te besturen? (helikopter, vliegtuig etc.) Lijkt me namelijk wel leuk. En ik zag net in een gameplay filmpje op YouTube van Mafia I een aantal vliegtuigen staan op dat vliegveld tijdens een missie. :puh:

Geplaatst:
comment_1695700

Weet iemand trouwens wat er in de demo te doen zal zijn?

In de demo zal je een missie moeten spelen genaamd “Buzzsaw”, waarin je de maffiabaas “The Fat Man” moet om leggen. Dit doe je met Joe en Henry. De demo vind zich plaats in de zomer van 1950. In de demo is het ook mogelijk vrij rond te wandelen in een gedeelte van de map.

Geplaatst:
comment_1695984

Nieuws | 22 juli 2010 - Elke ontwikkelaar van een open wereld-game loopt te huilen dat zij geen demo kunnen doen omdat het te veel tijd zou kosten om te maken of omdat er zo geen recht aan de volwaardige game wordt gedaan. 2K Games trekt zich daar geen bal van aan en kondigt een demo van Mafia II aan. De demo moet op 10 augustus op zowel de PlayStation 3 als de Xbox 360 verschijnen.

Wat je in de demo kunt doen, dat is nog een groot geheim. Wel weten we dat tweeënhalve week daarna de game in de winkel ligt.

Bron: Insidegamer - Mafia II krijgt op 10 augustus een demo

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM

Geplaatst:
comment_1696109

Deze game ga ik zeker kopen :D Maar de special edition gaat niet lukken denk ik. Ik zit ook wat krapjes bij kas nadat ik RDR kocht. Maar bij Gamemania hebben ze zo'n korting-actie als je 2 games van hetzelfde platform inlevert.

En laat ik nou net 2 goedkope flut(film)games thuis hebben die nog geen 20 euro waard zijn :puh:

Geplaatst:
comment_1696136

Dit word de beste game van het jaar samen met RDR. Als je kijkt naar alle details die deze game heeft, en natuurlijk de prachtige maffia sfeer. Deze game ga ik absoluut halen, eerst even de demo spelen en vervolgens meteen het originele spel aanschaffen. Dit word een topper kan ik je vertellen, dat moet ook wel als je 3 jaar aan zo'n game werkt.

Maffia 2 krijgt ook nog 2 DLC tot zijn beschikking, klik hier voor meer details.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.