Jump to content

Featured Replies

Geplaatst:
comment_759597

Je bedoeld de coördinaten van het huis waar je in de missie 'Burning Desire' in moet? Deze, en overigens allerlei andere coördinaten vind je op WikiGTA op de hidden-interior pagina. Je vindt hier overigens de exacte coördinaten voor het 'Burned house'. :Y

Geplaatst:
  • Auteur
comment_759604

Bedankt.

Trouwens ik heb nog een vraagje,

Hoe werkt camhack? ik heb al ik het readme bestand gelezen en ik doe met * enable, en dan zie ik ook zo'n balk boven staan met ''enable'' maar dan wil ik met 2, 4, 6, en 8 camera bewegen maar dan gebeurt er niks.

Weet iemand de oplossing of moet ik hier over een nieuw topic aanmaken?

Geplaatst:
comment_759613
Bedankt.

Trouwens ik heb nog een vraagje,

Hoe werkt camhack? ik heb al ik het readme bestand gelezen en ik doe met * enable, en dan zie ik ook zo'n balk boven staan met ''enable'' maar dan wil ik met 2, 4, 6, en 8 camera bewegen maar dan gebeurt er niks.

Weet iemand de oplossing of moet ik hier over een nieuw topic aanmaken?

Let er wel op dat je met de Numpad toetsen moet bewegen, niet met de cijfers boven je letters. Voor de duidelijkheid, dit zijn de Numpad toetsen:

Tevens moet je deze optie aanzetten door middel van de 'Numlock' toets, anders zullen de toetsen niet op jou commando's reageren. Ik heb de readme nu voor me liggen, en volgens mij doe je verder gewoon alles goed. :)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_759648

Jaja, dat weet ik allemaal wel maar het werkt gewoon niet, en hij staat op enable

------

Maar hoe kan ik zegmaar vanaf het stuur kijken? want het is nu eindelijk gelukt maar de camera blijf maar op èèn punt staan :(

>>> Door _KoE_Mzungu: Dubbelpost samengevoegd, gebruik de 'Bewerk' knop om je laatste bericht aan te passen. :)<<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.