Geplaatst: 22 augustus 200717 jaren comment_759636 Hallo,Ik ben een beetje nieuwsgierig en daarom wil ik weten wanneer jou voetbalseizoen begint. Graag dit lijstje gebruiken! mijn voetbalseizoen begint:- Welk voetbalteam zit je:- Hoe heet jou voetbalclub:- Wat is jou favoriete voetbalclub:- MIJN LIJSTJE: Mijn voetbalseizoen begint:Vandaag,Ik moet vanavond trainen Welk voetbalteam zit je:C2 Hoe heet jou voetbalclub:SV Nootdorp Wat is jou favoriete voetbalclub:Ajax
Geplaatst: 22 augustus 200717 jaren comment_759641 mijn voetbalseizoen begint: Zaterdag heb ik mijn 1e wedstrijd (ik heb al wel getraind) Welk voetbalteam zit je: C2 Hoe heet jou voetbalclub:- VVS'46 (voetbal vereniging spanbroek) Wat is jou favoriete voetbalclub:- FC ajax Edit: Kan je dit niet beter bij sport zetten? Bewerkt: 22 augustus 200717 jaren door GrandTheftTwanO
Geplaatst: 22 augustus 200717 jaren Auteur comment_759649 Volgens mij heeft een moderator langs geweest en dat opgelost dus geen problemen! ik moet volgens mij zaterdag ook voetballen! maar ik weet niet zeker of ik ga.
Geplaatst: 22 augustus 200717 jaren comment_759653 Is dit lijstje niet beter? [b]Mijn voetbalseizoen begint:[/b] [b]Welk voetbalteam zit je:[/b] [b]Hoe heet jou voetbalclub:[/b] [b]Wat is jou favoriete voetbalclub:[/b] en zo ziet het eruit: Mijn voetbalseizoen begint: Welk voetbalteam zit je: Hoe heet jou voetbalclub: Wat is jou favoriete voetbalclub: nou mij lijst dan maar. Mijn voetbalseizoen begint: Vorige week zaterdag is ie begonnen Welk voetbalteam zit je: C2 Hoe heet jou voetbalclub: Rood-Wit Veldhoven Wat is jou favoriete voetbalclub: PSV Eindhoven
Geplaatst: 22 augustus 200717 jaren comment_759709 Iedereen voetbalt in C2 Ja misschien moeten we ook tegen elkaar Zou wel mooi zijn
Geplaatst: 22 augustus 200717 jaren comment_759730 voetbalseizoen begon: afgelopen zaterdag 1e traning en a.s. zaterdag 1e bekerwedstrijd.. Voetbalteam: B1 ( Keeper ) mijn voetbalclub: Veluwse Boys , Garderen (gelderland) Favoriete voetbalclub: Ajax Amsterdam..
Geplaatst: 22 augustus 200717 jaren comment_759815 voetbalseizoen begon: 2 weken geleden. Heb er al 10 trainingen + 4 wedstrijden op zitten. Voetbalteam: Unitas '59 B1. Mijn Voetbalclub: Unitas '59 Favoriete voetbalclub: PSV Eindhoven. Dit jaar tegen Willem II B4 voetballen
Geplaatst: 23 augustus 200717 jaren comment_760227 mijn voetbalseizoen begint: 16 september mijn eerste wedstrijd Welk voetbalteam zit je:- B2 van de B4 Hoe heet jou voetbalclub:-Westfriezen Wat is jou favoriete voetbalclub:- Ajax
Geplaatst: 23 augustus 200717 jaren comment_760747 Mijn voetbalseizoen begint: Maandag voor het eerst getraind wedstrijden geen flauw idee Welk voetbalteam zit je: B3 Hoe heet jou voetbalclub: AVV Columbia Wat is jou favoriete voetbalclub: Ajax Ik moet dit jaar tegen Alle Gekken Op het Voetbal Veld
Geplaatst: 27 augustus 200717 jaren comment_763480 Mijn voetbalseizoen begint: twe weken geleden eerste training, 13 aug dus. Welk voetbalteam zit je: A2 Hoe heet jou voetbalclub: EFC (eerselse football club Wat is jou favoriete voetbalclub: PSV Eindhoven
Geplaatst: 28 augustus 200717 jaren comment_763961 Mijn voetbalseizoen begint: twee weken terug 1ste training, sinds gister weer begonnen ( was wg ) Welk voetbalteam zit je: C2 Hoe heet jou voetbalclub: Cobu Boys Wat is jou favoriete voetbalclub: Ajax
Geplaatst: 2 september 200717 jaren comment_768129 Mijn voetbalseizoen begint: Is afgelopen dindsdag begonnen Welk voetbalteam zit je: C4 (onterecht) Hoe heet jou voetbalclub: VVHekelingen Wat is jou favoriete voetbalclub:Feyenoord
Geplaatst: 22 september 200717 jaren comment_781894 Mijn voetbalseizoen begint: 2 Weken geleden Welk voetbalteam zit je: C4 Hoe heet jou voetbalclub: RCL Leiderdorp Wat is jou favoriete voetbalclub: Ajax
Geplaatst: 25 september 200717 jaren comment_784299 Mijn voetbalseizoen begint: Is paar weken gelede begone ! Welk voetbalteam zit je: D3:O jong he? Hoe heet jou voetbalclub: V.V Hoeven Whe are the best:P Wat is jou favoriete voetbalclub: Psv Olee ! Greetz venz!
Hallo,Ik ben een beetje nieuwsgierig en daarom wil ik weten wanneer jou voetbalseizoen begint.
Graag dit lijstje gebruiken!
mijn voetbalseizoen begint:-
Welk voetbalteam zit je:-
Hoe heet jou voetbalclub:-
Wat is jou favoriete voetbalclub:-
MIJN LIJSTJE:
Mijn voetbalseizoen begint:Vandaag,Ik moet vanavond trainen
Welk voetbalteam zit je:C2
Hoe heet jou voetbalclub:SV Nootdorp
Wat is jou favoriete voetbalclub:Ajax