Morgen (23 augustus) komt de demo van Medal of Honor Airborne uit.
Ik ben een echte Medal of Honor fan maar ik zit hier op een systeem met een luttele Ati Radeon 9550 SE 128 MB.
In december krijg ik pas mijn nieuwe pc () maar ik wil in die tijd heel graag Medal of Honor Airborne spelen en nou is mijn vraag: Kan ik Medal of Honor Airborne spelen op deze videokaart? Of zal ik een nieuwe aan moeten schaffen?
Mijn budget is rond de 50 euro want ik hoef Medal of Honor Airborne (nog) niet op de allerhoogste instellingen te spelen omdat ik gewoon de game wil uitproberen.
Ik heb AGP en ik was toch toe aan (tijdelijk) een nieuwe videokaart omdat ik graag games wil spelen die binnenkort uitkomen.
Hallo allemaal
Morgen (23 augustus) komt de demo van Medal of Honor Airborne uit.
Ik ben een echte Medal of Honor fan maar ik zit hier op een systeem met een luttele Ati Radeon 9550 SE 128 MB.
In december krijg ik pas mijn nieuwe pc (
) maar ik wil in die tijd heel graag Medal of Honor Airborne spelen en nou is mijn vraag: Kan ik Medal of Honor Airborne spelen op deze videokaart? Of zal ik een nieuwe aan moeten schaffen?
Mijn budget is rond de 50 euro want ik hoef Medal of Honor Airborne (nog) niet op de allerhoogste instellingen te spelen omdat ik gewoon de game wil uitproberen.
Ik heb AGP en ik was toch toe aan (tijdelijk) een nieuwe videokaart omdat ik graag games wil spelen die binnenkort uitkomen.
Alvast bedankt
EDIT: Dit had beter ik het hardware forum gekunt.
Bewerkt: door stefaneke