Geplaatst: 26 december 200420 jaren comment_68983 wie heeft een tip om dirt track makkelijk te halen? (ik heb de zoekfunctie geprobeert mar geen antwoord gevonden)
Geplaatst: 26 december 200420 jaren comment_69026 ik heb er geen gehaald behalve die 8track wel maar rest niet veel te moeilijk +lastig
Geplaatst: 26 december 200420 jaren comment_69109 wie heeft een tip om dirt track makkelijk te halen?(ik heb de zoekfunctie geprobeert mar geen antwoord gevonden) gewoon goed je best doen en beginnen met de moeilijkste
Geplaatst: 26 december 200420 jaren comment_69128 wie heeft een tip om dirt track makkelijk te halen?(ik heb de zoekfunctie geprobeert mar geen antwoord gevonden) gewoon goed je best doen en beginnen met de moeilijkste veel proberen en dan lukt die makkelijk en veel afsnijden
Geplaatst: 26 december 200420 jaren comment_69344 je moet gewoon geluk hebben dat bijf. 2x achter elkaar zoon rood ding komt en dan ben je zo bij de min
Geplaatst: 27 december 200420 jaren comment_69347 en die in SF met autobotsingen ofzo kan ik echt helemaal niet halen eigenlijk onmogelijk ik hoop dat ik hier de waardevolle gouden tip van jullie hoor
Geplaatst: 27 december 200420 jaren comment_69430 Misschien met een rocketlaunger? Je mag altijd 30 seconden uit je voertuig voor het missie failed is en je hebt 12 laps, ff uitsappen, rocketlaunger schieten, weer instappen... Weet niet of dit gaat lukken, maar je kan proberen.
Geplaatst: 30 december 200420 jaren Auteur comment_71828 die poppetjes zijn zowat onsterfelijk ik had van die afstand explsieven neer gelecht achter die berg waar die poppetjes vallen stuk of 4 ze lagen op de grond en toen had ik ze laten afgaan de poppetjes vlogen in de lcuht maar stapten gewoon weer op hun motor de volgende ronde probeerde ik weer en toen ging er maar 1 poppetje aan
wie heeft een tip om dirt track makkelijk te halen?
(ik heb de zoekfunctie geprobeert mar geen antwoord gevonden)