ik heb een vraagje : ik zat net GTA san andreas te spelen en heb toen de missie riot gedaan ( zonder cheats ) en heb het simpel gehaald .
zoals gewoonlijk sla ik na elke missie het spel op om er zeker van te zijn dat ik het heb gehaald .
d 'aarna het ik de missie :'Los Desperados'' gespeeld , en wat me opviel was dat er nog steeds rellen waren .
ik heb '' Los Desperados'' gehaald , maar er waren wel steeds rellen .
na deze missie heb ik het spel weer opgeslagen , en wou ik ''end of the line'' spelen , maar dat kan niet want ik heb maar 23% van alle gebieden in bezit .
en tog zijn er steeds rellen .
Is dit normaal dat er dan nog steeds rellen zijn of niet .
want ik denk dat die rellen na de missie ''riot '' be-eindigen ?
ik gebruik geen riot cheat , geen thema cheat , geen auto/ spam cheat .
alleen de zogenaamde veilige cheats die je ook kunt de-activeren ( gezondheid/ wapens/ no police)
een savegame aanvragen kan niet , ik heb het spel op de ps2 .
ik heb een vraagje : ik zat net GTA san andreas te spelen en heb toen de missie riot gedaan ( zonder cheats ) en heb het simpel gehaald .
zoals gewoonlijk sla ik na elke missie het spel op om er zeker van te zijn dat ik het heb gehaald .
d 'aarna het ik de missie :'Los Desperados'' gespeeld , en wat me opviel was dat er nog steeds rellen waren .
ik heb '' Los Desperados'' gehaald , maar er waren wel steeds rellen .
na deze missie heb ik het spel weer opgeslagen , en wou ik ''end of the line'' spelen , maar dat kan niet want ik heb maar 23% van alle gebieden in bezit .
en tog zijn er steeds rellen .
Is dit normaal dat er dan nog steeds rellen zijn of niet .
want ik denk dat die rellen na de missie ''riot '' be-eindigen ?
ik gebruik geen riot cheat , geen thema cheat , geen auto/ spam cheat .
alleen de zogenaamde veilige cheats die je ook kunt de-activeren ( gezondheid/ wapens/ no police)
een savegame aanvragen kan niet , ik heb het spel op de ps2 .
alvast bedankt