Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:

Hey,

Ik zoek voor een script waarmee ik garage deuren kan maken om de politie bases en andere gebouwen af te schermen. Ik heb al een aantal server gezien die hiermee werken.

Greetzzz. Jan

  • Reacties 69
  • Bezichtigingen 11.7k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Featured Replies

Geplaatst:

Moet het een statische of dynamische deur worden?

Geplaatst:
  • Auteur

En wat is het verschil hiertussen? En hoe kan ik de coordinaten uit het spel bepalen? Ik wil een gate bij police garage ls

Geplaatst:
En wat is het verschil hiertussen? En hoe kan ik de coordinaten uit het spel bepalen? Ik wil een gate bij police garage ls

1.plaats met MTA:race een hek of poortje in map editor.

2.open deze pagina om de objecten van MTA:race over te zetten naar sa-mp script. (ik kan nu de link even niet vinden)

3 kopieer de code en plaats het bij public OnGameModeInit()

4.complime je script en test het uit.

Geplaatst:
En wat is het verschil hiertussen? En hoe kan ik de coordinaten uit het spel bepalen? Ik wil een gate bij police garage ls

1.plaats met MTA:race een hek of poortje in map editor.

2.open deze pagina om de objecten van MTA:race over te zetten naar sa-mp script. (ik kan nu de link even niet vinden)

3 kopieer de code en plaats het bij public OnGameModeInit()

4.complime je script en test het uit.

Dat is dus deze link :)

Geplaatst:
  • Auteur

Ok ik zal er even naar kijken maar waarom wordt dit gedaan met een mta script?

Geplaatst:
Ok ik zal er even naar kijken maar waarom wordt dit gedaan met een mta script?

Wel, omdat je in SA:MP geen map-editor hebt, de MTA map editor is heeeell praktisch voor eigenlijk alles.

Gewoon een paar dingen zetten, converteren, en klaar! :Y

Geplaatst:
  • Auteur

Ok maar weet jij de coordinaten niet van de garage van politie scheelt een hoop werk! En moet ik het script in mijn eigen script invoegen. En het moet een deur zijn die open gaat met een code!

Bewerkt: door GTAScripter

Geplaatst:
Ok maar weet jij de coordinaten niet van de garage van politie scheelt een hoop werk! En moet ik het script in mijn eigen script invoegen. En het moet een deur zijn die open gaat met een code!

Kijk, ik heb net een paar poorten toegevoegd aan het LS politiebureau., alles is omgeven door hekken. Een soort vestiging.

De code:

CreateObject(3279, 2504.885498, -1692.413940, 17.033085, 0, 0, 90);

CreateObject(1598, 1820.730225, -1612.535889, 12.687149, 0, 0, 0);

CreateObject(969, 1584.415283, -1637.817749, 12.614618, 0, 0, 0);

CreateObject(972, 1587.706421, -1641.373291, 15.592587, 0, 0, 90);

CreateObject(1411, 1582.177368, -1637.386230, 14.149303, 0, 0, 0);

CreateObject(987, 1597.207031, -1637.641357, 12.718750, 0, 0, 0);

CreateObject(987, 1607.812500, -1625.307861, 13.249082, 0, 0, 270);

CreateObject(987, 1607.862549, -1613.427490, 12.715057, 0, 0, 270);

CreateObject(987, 1608.012695, -1602.581055, 12.610787, 0, 0, 270);

CreateObject(987, 1596.090210, -1602.587036, 12.706565, 0, 0, 0);

CreateObject(987, 1584.215332, -1602.511963, 12.786661, 0, 0, 0);

CreateObject(987, 1572.161743, -1602.588257, 12.832806, 0, 0, 0);

CreateObject(987, 1559.939819, -1602.536987, 12.831232, 0, 0, 0);

CreateObject(987, 1547.739868, -1602.587036, 12.874560, 0, 0, 0);

CreateObject(987, 1539.715576, -1602.460205, 12.757807, 0, 0, 0);

CreateObject(987, 1539.933960, -1614.655884, 12.509122, 0, 0, 90);

CreateObject(987, 1539.606445, -1618.010376, 12.705555, 0, 0, 0);

CreateObject(987, 1539.598999, -1606.066772, 12.671873, 0, 0, 270);

CreateObject(975, 1539.529907, -1622.139038, 14.221565, 0, 0, 90);

CreateObject(976, 1539.564331, -1626.707886, 12.719720, 0, 0, 270);

CreateObject(987, 1539.687134, -1635.548828, 12.546875, 0, 0, 326.25);

CreateObject(989, 1577.108276, -1636.379883, 14.199742, 0, 0.8594, 199.0622);

CreateObject(12956, 1540.335449, -1685.928955, 15.853643, 0, 0, 90);

CreateObject(990, 1539.692993, -1623.031006, 17.242893, 0, 0, 90);

CreateObject(990, 1539.854980, -1633.093140, 17.356956, 0, 0, 90);

Het enige wat iemand nog moet geven is een command om een poort te laten opengaan.

Geplaatst:
  • Auteur

En waar moet ik dit nu plaatsen?

Geplaatst:
En waar moet ik dit nu plaatsen?

Dit plaats je onder public OnGameModeInit.

Waar alle addstaticverhicle's en zo staan.

Het enige wat we nog nodig hebben is iemand die een stukje code kan maken om de poort open te laten gaan.

Geplaatst:

Voorbeeld voor een deur die open en dicht kan, eerder gepost in een ander topic (de zoekfunctie bestaat):

new Deur; // Define de Deur, wel zo makkelijk

public OnGameModeInit()
{
Deur = CreateObject(980, 2005.743774, 1544.575562, 15.291050, 0, 0, 270); // Maak een Deur object aan

return 1;
}

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp("/open", cmdtext, true, 10) == 0)
{
	if(IsPlayerAdmin(playerid)==1) { // Voeg deze regel toe als alleen admins de Deur mogen openen
	MoveObject( Deur, 2005.556885, 1532.875000, 15.174286, 5);
	return 1;
	}
}
if (strcmp("/dicht", cmdtext, true, 10) == 0)
{
	if(IsPlayerAdmin(playerid)==1) { // Voeg deze regel toe als alleen admins de Deur mogen sluiten
	MoveObject( Deur, 2005.743774, 1544.575562, 15.291050, 5);
	return 1;
	}
}
return 0;
}

Heb je nou zoiets van ook niet admins mogen de commands gebruiken verwijder dan de regel "if(IsPlayerAdmin(playerid)==1)" en de afsluitende brace (}).

Geplaatst:
  • Auteur

En hoe kan ik dit nu samenvoegen met de code van ICE?

Geplaatst:
En hoe kan ik dit nu samenvoegen met de code van ICE?

Wel, ik begin het te snappen...

Bewerkt: door ICE-Spirit

Geplaatst:

welk object van die jij hebt opgegeven moet open kunnen? en naar welke locatie moet die dan gaan?

Geplaatst:
  • Auteur
welk object van die jij hebt opgegeven moet open kunnen? en naar welke locatie moet die dan gaan?

Die hekken die bij de army staat en bij het politie bureau. De code staat hierboven.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.