Jump to content
Geplaatst:
comment_760019

Hey,

Ik zoek voor een script waarmee ik garage deuren kan maken om de politie bases en andere gebouwen af te schermen. Ik heb al een aantal server gezien die hiermee werken.

Greetzzz. Jan

  • Reacties 69
  • Bezichtigingen 11.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_760612
En wat is het verschil hiertussen? En hoe kan ik de coordinaten uit het spel bepalen? Ik wil een gate bij police garage ls

1.plaats met MTA:race een hek of poortje in map editor.

2.open deze pagina om de objecten van MTA:race over te zetten naar sa-mp script. (ik kan nu de link even niet vinden)

3 kopieer de code en plaats het bij public OnGameModeInit()

4.complime je script en test het uit.

Geplaatst:
comment_761044
En wat is het verschil hiertussen? En hoe kan ik de coordinaten uit het spel bepalen? Ik wil een gate bij police garage ls

1.plaats met MTA:race een hek of poortje in map editor.

2.open deze pagina om de objecten van MTA:race over te zetten naar sa-mp script. (ik kan nu de link even niet vinden)

3 kopieer de code en plaats het bij public OnGameModeInit()

4.complime je script en test het uit.

Dat is dus deze link :)

Geplaatst:
comment_761189
Ok ik zal er even naar kijken maar waarom wordt dit gedaan met een mta script?

Wel, omdat je in SA:MP geen map-editor hebt, de MTA map editor is heeeell praktisch voor eigenlijk alles.

Gewoon een paar dingen zetten, converteren, en klaar! :Y

Geplaatst:
  • Auteur
comment_761297

Ok maar weet jij de coordinaten niet van de garage van politie scheelt een hoop werk! En moet ik het script in mijn eigen script invoegen. En het moet een deur zijn die open gaat met een code!

Bewerkt: door GTAScripter

Geplaatst:
comment_761332
Ok maar weet jij de coordinaten niet van de garage van politie scheelt een hoop werk! En moet ik het script in mijn eigen script invoegen. En het moet een deur zijn die open gaat met een code!

Kijk, ik heb net een paar poorten toegevoegd aan het LS politiebureau., alles is omgeven door hekken. Een soort vestiging.

De code:

CreateObject(3279, 2504.885498, -1692.413940, 17.033085, 0, 0, 90);

CreateObject(1598, 1820.730225, -1612.535889, 12.687149, 0, 0, 0);

CreateObject(969, 1584.415283, -1637.817749, 12.614618, 0, 0, 0);

CreateObject(972, 1587.706421, -1641.373291, 15.592587, 0, 0, 90);

CreateObject(1411, 1582.177368, -1637.386230, 14.149303, 0, 0, 0);

CreateObject(987, 1597.207031, -1637.641357, 12.718750, 0, 0, 0);

CreateObject(987, 1607.812500, -1625.307861, 13.249082, 0, 0, 270);

CreateObject(987, 1607.862549, -1613.427490, 12.715057, 0, 0, 270);

CreateObject(987, 1608.012695, -1602.581055, 12.610787, 0, 0, 270);

CreateObject(987, 1596.090210, -1602.587036, 12.706565, 0, 0, 0);

CreateObject(987, 1584.215332, -1602.511963, 12.786661, 0, 0, 0);

CreateObject(987, 1572.161743, -1602.588257, 12.832806, 0, 0, 0);

CreateObject(987, 1559.939819, -1602.536987, 12.831232, 0, 0, 0);

CreateObject(987, 1547.739868, -1602.587036, 12.874560, 0, 0, 0);

CreateObject(987, 1539.715576, -1602.460205, 12.757807, 0, 0, 0);

CreateObject(987, 1539.933960, -1614.655884, 12.509122, 0, 0, 90);

CreateObject(987, 1539.606445, -1618.010376, 12.705555, 0, 0, 0);

CreateObject(987, 1539.598999, -1606.066772, 12.671873, 0, 0, 270);

CreateObject(975, 1539.529907, -1622.139038, 14.221565, 0, 0, 90);

CreateObject(976, 1539.564331, -1626.707886, 12.719720, 0, 0, 270);

CreateObject(987, 1539.687134, -1635.548828, 12.546875, 0, 0, 326.25);

CreateObject(989, 1577.108276, -1636.379883, 14.199742, 0, 0.8594, 199.0622);

CreateObject(12956, 1540.335449, -1685.928955, 15.853643, 0, 0, 90);

CreateObject(990, 1539.692993, -1623.031006, 17.242893, 0, 0, 90);

CreateObject(990, 1539.854980, -1633.093140, 17.356956, 0, 0, 90);

Het enige wat iemand nog moet geven is een command om een poort te laten opengaan.

Geplaatst:
comment_761345
En waar moet ik dit nu plaatsen?

Dit plaats je onder public OnGameModeInit.

Waar alle addstaticverhicle's en zo staan.

Het enige wat we nog nodig hebben is iemand die een stukje code kan maken om de poort open te laten gaan.

Geplaatst:
comment_761372

Voorbeeld voor een deur die open en dicht kan, eerder gepost in een ander topic (de zoekfunctie bestaat):

new Deur; // Define de Deur, wel zo makkelijk

public OnGameModeInit()
{
Deur = CreateObject(980, 2005.743774, 1544.575562, 15.291050, 0, 0, 270); // Maak een Deur object aan

return 1;
}

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp("/open", cmdtext, true, 10) == 0)
{
	if(IsPlayerAdmin(playerid)==1) { // Voeg deze regel toe als alleen admins de Deur mogen openen
	MoveObject( Deur, 2005.556885, 1532.875000, 15.174286, 5);
	return 1;
	}
}
if (strcmp("/dicht", cmdtext, true, 10) == 0)
{
	if(IsPlayerAdmin(playerid)==1) { // Voeg deze regel toe als alleen admins de Deur mogen sluiten
	MoveObject( Deur, 2005.743774, 1544.575562, 15.291050, 5);
	return 1;
	}
}
return 0;
}

Heb je nou zoiets van ook niet admins mogen de commands gebruiken verwijder dan de regel "if(IsPlayerAdmin(playerid)==1)" en de afsluitende brace (}).

Geplaatst:
  • Auteur
comment_761413
welk object van die jij hebt opgegeven moet open kunnen? en naar welke locatie moet die dan gaan?

Die hekken die bij de army staat en bij het politie bureau. De code staat hierboven.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.