Geplaatst: 23 augustus 200717 jaren comment_760915 Kan je instelling veranderen dat de kogel meer damage kan aanbrengen?
Geplaatst: 24 augustus 200717 jaren comment_761282 Kan je instelling veranderen dat de kogel meer damage kan aanbrengen?Dit kun je aanpassen door de waarde in kolom L van het betreffende wapen in het bestand "weapon.dat" te veranderen.Dit bestand staat in de "data" folder van je SA installatie. Als je het bestand opent, en het lettertype veranderd naar "Courier new", zie je zo wat kolom L is. Voor pistol staat daar b.v. de waarde 25.
Geplaatst: 24 augustus 200717 jaren comment_761312 Kan je dat ook voor een knuppel doen? Nee helaas, dit geldt niet voor "Melee" wapens. Uit het begin van het bestand: # ALL WEAPONS #----------------------------------------------- # A: string weaponType # B: string eFireType # C,D: float targetRange, weaponRange # E,F: int modelId1, modelId2 # G,H: int reloadSampleTime1, reloadSampleTime2 # I: int weaponslot # #GUN DATA (use $ identifier) #----------------------------------------------- # J: AssocGroupId # K: int ammoClip # L: int damage # M,N,O: float fireOffset x, y, z # P: int skillLevel 0:POOR 1:STD 2:PRO # Q: req stat level to get this weapon skill level # R, S: float accuracy (0.5 - 2.0f), move speed (0.5 - 1.5) # T,U,V: int animLoop start, end, fire # W,X,Y: int animLoop2 start, end, fire # Z: int breakoutTime Zoals je ziet, staat L alleen bij "Gun Data", geen melee wapens dus.
Geplaatst: 26 augustus 200717 jaren comment_762513 Werkt dit ook online? Nee dan zal sa-mp niet meer werken (als je het speelt tenminste) Greetings from Italy Bewerkt: 26 augustus 200717 jaren door Ninoke
Geplaatst: 26 augustus 200717 jaren Auteur comment_762760 SAMP doet het nog wel maar damage blijft ook zelfde
Geplaatst: 26 augustus 200717 jaren comment_762765 SA-MP is beveiligd tegen dat soort mods MTA ook MTA werkt niet meer, SA-MP laadt de normale instellingen.
Geplaatst: 27 augustus 200717 jaren comment_763829 Kan je niet iets in SAMP veranderen dan? Dat kan, maar dat is cheaten en verboden.
Geplaatst: 28 augustus 200717 jaren comment_764345 Kan je dat ook voor een knuppel doen? Nee helaas, dit geldt niet voor "Melee" wapens. Uit het begin van het bestand: # ALL WEAPONS #----------------------------------------------- # A: string weaponType # B: string eFireType # C,D: float targetRange, weaponRange # E,F: int modelId1, modelId2 # G,H: int reloadSampleTime1, reloadSampleTime2 # I: int weaponslot # #GUN DATA (use $ identifier) #----------------------------------------------- # J: AssocGroupId # K: int ammoClip # L: int damage # M,N,O: float fireOffset x, y, z # P: int skillLevel 0:POOR 1:STD 2:PRO # Q: req stat level to get this weapon skill level # R, S: float accuracy (0.5 - 2.0f), move speed (0.5 - 1.5) # T,U,V: int animLoop start, end, fire # W,X,Y: int animLoop2 start, end, fire # Z: int breakoutTime Zoals je ziet, staat L alleen bij "Gun Data", geen melee wapens dus. Ik denk toch wel dat het mogenlijk is om deze gegevens aan te passen voor melee wapens. Want de kettingzaag is duidelijk veel sterker dan de cane. Ik denk dus wel dat deze wapens in de lijst moetten staan, maar dat er dan enkele functies zijn uit die lijst die niet worden gebruikt, zoals bijvoorbeeld de skill level en ammoclip. Hier kan nog wel even naar gekeken worden...
Geplaatst: 30 augustus 200717 jaren comment_765390 Ik denk toch wel dat het mogenlijk is om deze gegevens aan te passen voor melee wapens. Want de kettingzaag is duidelijk veel sterker dan de cane. Ik denk dus wel dat deze wapens in de lijst moetten staan, maar dat er dan enkele functies zijn uit die lijst die niet worden gebruikt, zoals bijvoorbeeld de skill level en ammoclip. Hier kan nog wel even naar gekeken worden... De headers die rockstar in die file gezet heeft laten niet veel aan duidelijkheid over en ik heb in de bijna 3 jaar dat SA nu uit is, nog nooit van iemand gehoord dat ze niet zouden kloppen. Natuurlijk heb je gelijk dat de chainsaw meer schade aanricht dan een cane. maar dat wil nog niet zeggen dat dit via weapons.dat (of een andere config-file) aan te passen is. Zoals het ernaar uitziet is dat gewoon hardcoded in de exe.
Geplaatst: 14 oktober 200717 jaren comment_797514 Het is wel mogelijk om de "damage" van een melee wapen te veranderen. Ga naar: C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\melee.dat Daar staat de "hit" die kun je dus verhogen naar 100 ofzo zodat je je tegenstander meteen neerslaat.
Geplaatst: 14 oktober 200717 jaren comment_797672 Het is wel mogelijk om de "damage" van een melee wapen te veranderen. Ga naar: C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\melee.dat Daar staat de "hit" die kun je dus verhogen naar 100 ofzo zodat je je tegenstander meteen neerslaat. Goed gevonden
Geplaatst: 15 oktober 200717 jaren comment_798121 Het is wel mogelijk om de "damage" van een melee wapen te veranderen. Ga naar: C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\melee.dat Daar staat de "hit" die kun je dus verhogen naar 100 ofzo zodat je je tegenstander meteen neerslaat. Goed gevonden thnx maar ik heb wat gedaan met de gta3.img alleen had ik de verkeerde verwijdert nu doet mijn gta sa het nii meer dus dat word opnieuw instaleren.
Geplaatst: 11 november 200717 jaren comment_819386 Kan je instelling veranderen dat de kogel meer damage kan aanbrengen?Dit kun je aanpassen door de waarde in kolom L van het betreffende wapen in het bestand "weapon.dat" te veranderen.Dit bestand staat in de "data" folder van je SA installatie. Als je het bestand opent, en het lettertype veranderd naar "Courier new", zie je zo wat kolom L is. Voor pistol staat daar b.v. de waarde 25. Met welk bestand moet je dat wel openen ?? Lijkt me tof zo je wapens kunnen aanpassen
Kan je instelling veranderen dat de kogel meer damage kan aanbrengen?