Geplaatst: 24 augustus 200717 jaren comment_761039 kun je als je bij een lowrider een convertible roof koopt het dan ook dicht of open doen heb sa op ps2
Geplaatst: 24 augustus 200717 jaren comment_761045 Nee, voor zover ik weet is dat (zonder mods) helaas niet mogelijk in San Andreas. Misschien dat er wel een mod voor is, maar die heb ik ook nog nooit gezien, dus neem maar aan dat het helaas niet kan...
Geplaatst: 24 augustus 200717 jaren comment_761046 Neen, een convertible roof dient puur voor de versiering. Het hangt er met andere woorden voor de show. Je kan het niet dicht doen, het blijft er zo 'liggen'.
Geplaatst: 24 augustus 200717 jaren Auteur comment_761047 Nee, voor zover ik weet is dat (zonder mods) helaas niet mogelijk in San Andreas.Misschien dat er wel een mod voor is, maar die heb ik ook nog nooit gezien, dus neem maar aan dat het helaas niet kan... damn daar gaan mijn mooie dromen toch bedankt froodoo en jon asses Bewerkt: 24 augustus 200717 jaren door bavo lievens
Geplaatst: 24 augustus 200717 jaren comment_761190 ik ben nu even kort, nee dat kan helaas niet. vind dat wel jammer. >>> Door _KoE_Mzungu: Topicstarter heeft al antwoord gehad, als je verder niets hebt toe te voegen laat dit soort posts dan achterwege.<<<
kun je als je bij een lowrider een convertible roof koopt het dan ook dicht of open doen
heb sa op ps2