Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_761652

midnightclublosangelesdt7.png

Midnight Club: Los Angeles is de opvolger van Midnight Club 3: DUB Edition. In het spel neem je wederom de rol aan van een straatracer en probeer je jezelf ditmaal in Los Angeles naar de top te werken. Het spel kent uitgebreide tuningopties, verschillende wagens die officieel zijn gelicenseerd en natuurlijk vernieuwde graphics. Daarnaast kent het spel wederom een multiplayermodus, die zowel online als offline te verkennen is.

[bron] ...

Eerste trailer en screenshots

Gister (23 augustus 2007) zijn de eerste trailers en screenshots van dit spel vrijgegeven door Rockstar San Diego, de maker van Midnight Club: Los Angeles.

Alle info over dit spel kun je hier vinden.

006bg0.jpg 001id4.jpg

• Reacties 796
  • Bezichtigingen 124.5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1295281

Is het jullie trouwens opgevallen dat je als je burnt op veschillende wegdekken dat je ook een ander geluid hoort...

Bijv. op de stoep hoor je zo scherp geluid en op de straat wat zachter...

das zeker realistisch :tu:

P.S met motor hoor je het best :D

Geplaatst:
comment_1295652
Is het jullie trouwens opgevallen dat je als je burnt op veschillende wegdekken dat je ook een ander geluid hoort...

Bijv. op de stoep hoor je zo scherp geluid en op de straat wat zachter...

das zeker realistisch :tu:

P.S met motor hoor je het best :D

Ja viel mij ook al op. :puh:

Geplaatst:
comment_1295695

Ik vind het een erg leuk spel, mijn favo. wagen is de Audi R8. Je kan de auto's, ook motors erg goed tunen. Ik beleef er zeker plezier van. :) Alleen de besturing met de controller vind ik niet zó geweldig. Dat is wel jammer, voor de rest perfect! :tu:

Geplaatst:
comment_1296085
Ik vind het een erg leuk spel, mijn favo. wagen is de Audi R8. Je kan de auto's, ook motors erg goed tunen. Ik beleef er zeker plezier van. :) Alleen de besturing met de controller vind ik niet zó geweldig. Dat is wel jammer, voor de rest perfect! :tu:

Geef mij maar de Lamborghini Murcielago Dub edition :tu:;)

Geplaatst:
comment_1296095

Ik heb bijna de R8 bij elkaar gespaard, nog een paar dingen op 100%. Tot nu toe vind ik de Murciélago het vetst, vooral omdat bij 60mph die airvents omhoog gaan, ziet er zo vet uit. Ook vet dat je het dakje omhoog en omlaag kan doen (alleen niet bij de murcie?) Ik heb zelfs ingesteld dat het met 1 knop gebeurt. Morgen de downloadable content, ga ik zeker kopen, vooral de AMG is vet maar de Range Rover is ook niet verkeerd.

Geplaatst:
comment_1296505
Ik zoek alleen nog een tip hoe je aan veel "object hits" komt, ik zit nu pas op de helft..

Je hebt toch de snelweg met zo'n tussenvangrail zegmaar bij zo'n brug, en tussen de vangrailstukken (naja, eerder betonblokken) zitten oranje paaltjes. Zoek een oranje paaltje bij een van die betonblokken en knal je auto met de achterkant of voorkant tegen 't blok, maar dan wel zo dat 't oranje paaltje onder je auto ligt... Dan schiet dat aantal omhoog en zo ben ik recordhouder geworden met Social Club :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.