Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_761652

midnightclublosangelesdt7.png

Midnight Club: Los Angeles is de opvolger van Midnight Club 3: DUB Edition. In het spel neem je wederom de rol aan van een straatracer en probeer je jezelf ditmaal in Los Angeles naar de top te werken. Het spel kent uitgebreide tuningopties, verschillende wagens die officieel zijn gelicenseerd en natuurlijk vernieuwde graphics. Daarnaast kent het spel wederom een multiplayermodus, die zowel online als offline te verkennen is.

[bron] ...

Eerste trailer en screenshots

Gister (23 augustus 2007) zijn de eerste trailers en screenshots van dit spel vrijgegeven door Rockstar San Diego, de maker van Midnight Club: Los Angeles.

Alle info over dit spel kun je hier vinden.

006bg0.jpg 001id4.jpg

• Reacties 796
  • Bezichtigingen 124.5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1296653
Bij de Murciélago kan het dak om de een of andere reden niet dicht.

@Wienish Bedankt! Dit heeft gewerkt :)

Maar bij de Gallardo wel. :Y

Welk knopje moet je dan drukken? :?

Start -> Settings -> Options -> Game -> Convertible Top

Geplaatst:
comment_1297120
Bij de Murciélago kan het dak om de een of andere reden niet dicht.

@Wienish Bedankt! Dit heeft gewerkt :)

Maar bij de Gallardo wel. :Y

Welk knopje moet je dan drukken? :?

Start -> Settings -> Options -> Game -> Convertible Top

Thnx! :)

Wat wel raar is bij de Murciélagoin SP heb je een open dak en in multiplayer is je dak dicht maar je kan niet kiezen heel raar. :7

Geplaatst:
comment_1297273
ja klopt maar is uitgesteld tot 19 maart :N:-(

kwam vandaag uit school met de bedoeling gelijk ff de DLC te downloaden krijg ik zien dat hij pas volgende week komt :7

Bitchin'...

Sorry, ben al de hele dag pissed, maar nu moet 't er even uit.. Kan Rockstar niet één keer iets uitbrengen op de afgesproken datum?

Geplaatst:
comment_1297295

kwam vandaag uit school met de bedoeling gelijk ff de DLC te downloaden krijg ik zien dat hij pas volgende week komt :7

Bitchin'...

Sorry, ben al de hele dag pissed, maar nu moet 't er even uit.. Kan Rockstar niet één keer iets uitbrengen op de afgesproken datum?

Yes! :dans:

Heb eindelijk de 4 toernooien gewonnen wat was dat frustrerend zeg. :7

Geplaatst:
comment_1297602

Bitchin'...

Bedoeld je daarmee de uitstel van de DLC...?

of bedoelde je mijn reactie :D

Geplaatst:
comment_1297603

Helaas uitgesteld ja

The release date for Midnight Club: South Central has moved a week to March 19th. South Central comes with two components: the free South Central Map Expansion includes four new neighborhoods to explore that increases the total map size by one third, and a South Central Premium Upgrade that includes the map expansion plus new vehicles, parts, music, vinyls, hydraulics, and more, for a total cost of $9.99 on Playstation 3 and 800 MS points on the Xbox 360.
Geplaatst:
comment_1297657
Man Sony moet echt is snel met die PSN cards komen, want ik wil die DLC hebben.

Buiten de Range Rovers vindt ik de DLC wagens niet zo super. :N

De Mercedes is toch ook vet. Vind ik de vetste wagen uit het spel (volgende week).

Geplaatst:
comment_1297747
Man Sony moet echt is snel met die PSN cards komen, want ik wil die DLC hebben.

Buiten de Range Rovers vindt ik de DLC wagens niet zo super. :N

Heb jij dan een creditcard voor het premium pakket?

Geplaatst:
comment_1297778

Ik vind eigenlijk alle bijkomende auto's wel gaaf. Ik vind 't geweldig dat de SUV's terugzijn, ook al is dit maar beperkt tot 2 Range Rovers :) De klassiekers die komen en terugkomen zijn ook wel gaaf, ik heb geweldige tijden gehad met mijn Chevy Bel Air van MC3Dub Edition. 't gene waar ik 't minst van onder de indruk ben is de Mercedes, maar dat alleen omdat 't een Black is, en ik mijn auto ook zelf wel zwart kan kleuren :schater:

Geplaatst:
comment_1297819
Helaas uitgesteld ja
The release date for Midnight Club: South Central has moved a week to March 19th. South Central comes with two components: the free South Central Map Expansion includes four new neighborhoods to explore that increases the total map size by one third, and a South Central Premium Upgrade that includes the map expansion plus new vehicles, parts, music, vinyls, hydraulics, and more, for a total cost of $9.99 on Playstation 3 and 800 MS points on the Xbox 360.

hier baal ik nu van zit de heel dag te wachen en punten gehaald lekker lulig :duh: en waarom krijg ik dit mailtje niet? (

(als rockstar lid) :duh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.