Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_761652

midnightclublosangelesdt7.png

Midnight Club: Los Angeles is de opvolger van Midnight Club 3: DUB Edition. In het spel neem je wederom de rol aan van een straatracer en probeer je jezelf ditmaal in Los Angeles naar de top te werken. Het spel kent uitgebreide tuningopties, verschillende wagens die officieel zijn gelicenseerd en natuurlijk vernieuwde graphics. Daarnaast kent het spel wederom een multiplayermodus, die zowel online als offline te verkennen is.

[bron] ...

Eerste trailer en screenshots

Gister (23 augustus 2007) zijn de eerste trailers en screenshots van dit spel vrijgegeven door Rockstar San Diego, de maker van Midnight Club: Los Angeles.

Alle info over dit spel kun je hier vinden.

006bg0.jpg 001id4.jpg

• Reacties 796
  • Bezichtigingen 124.5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1302127
Jongens ik heb een echte k*t probleem met Midnight Club: Los Angeles. :( Ik kan geen Trophy's halen, ik doe bijv. Wanted Man 'Pull over while the police are in 'pull over' mode, then drive away during the ticketing cutscene' Nou dat heb ik gedaan, krijg geen Trophy. Ik vind het raar, zo is dat bij alle Trophy's, bij andere games met Trophy's haal ik ze wel. :Y

Dit is waarschijnlijk een bug in de game, ikzelf heb de trophy ook niet in een keer gehaald maar uiteindelijk wel. Wat ik je aanraad is het nog een of twee keer proberen en anders zit er niks op dan de trophy met rust te laten of een andere savegame aan te maken. ;)

Oke, zal eens nieuwe game starten. :Y

Ik kreeg hem gewoon. :Y

Vondt het eigenlijk wel geinig dat je de politie dan tot aan je raampje laat wandelen en dan vertrekt. :7

Geplaatst:
comment_1302331
Jongens ik heb een echte k*t probleem met Midnight Club: Los Angeles. :( Ik kan geen Trophy's halen, ik doe bijv. Wanted Man 'Pull over while the police are in 'pull over' mode, then drive away during the ticketing cutscene' Nou dat heb ik gedaan, krijg geen Trophy. Ik vind het raar, zo is dat bij alle Trophy's, bij andere games met Trophy's haal ik ze wel. :Y

Dit is waarschijnlijk een bug in de game, ikzelf heb de trophy ook niet in een keer gehaald maar uiteindelijk wel. Wat ik je aanraad is het nog een of twee keer proberen en anders zit er niks op dan de trophy met rust te laten of een andere savegame aan te maken. ;)

Vondt het eigenlijk wel geinig dat je de politie dan tot aan je raampje laat wandelen en dan vertrekt. :7

Heb ik gedaan, toen ontstond er een achtervolging ik op de snelweg racen met m'n R8 en ze waren van de kaart af en toen stond er helemaal niet 'Police Searching' Maar er stond nog dat de achtervolging doorging terwijl de politie van de kaart afwas! :puh:

Geplaatst:
comment_1302339

Heb ik gedaan, toen ontstond er een achtervolging ik op de snelweg racen met m'n R8 en ze waren van de kaart af en toen stond er helemaal niet 'Police Searching' Maar er stond nog dat de achtervolging doorging terwijl de politie van de kaart afwas! :puh:

Het nadeel van MC:LA is dat er redelijk veel bugs inzitten en dat is jou probleem helaas ook. Heb je dit probleem moet je de politie weer opzoeken en dan weer kwijt raken. Meestal lukt het namelijk de tweede keer wel. ;)

Geplaatst:
comment_1302397

WTF?!

R8 hoe ben je daar zo snel aan gekomen? :?

Geplaatst:
comment_1302569
Heb nieuwe game gestard en de Trophy's werken nu! :dans: Weet iemand hoe je snel aan een auto komen? :)

Uhm over welke auto heb je het?

Een goede auto, hoe je er snel aan kan komen. :)

Geplaatst:
comment_1302729
Die R8 kan je halen via je Rockstar Social Club account.

Je moet dan je License halen en dan is hij beschikbaar als DLC ;):tu:

Ja dat weet ik, Maar die licensies halen doe je niet in één twee drie.

Daarom vraag ik mij af hoe GTA Haas er aan komt want hij zei dat hij die game nog niet lang had. :7

Geplaatst:
comment_1302739

Daarom vraag ik mij af hoe GTA Haas er aan komt want hij zei dat hij die game nog niet lang had. :7

Toen ik mijn PS3 kocht had ik 'm erbij gepakt. ;)

Geplaatst:
comment_1302895

Toen ik mijn PS3 kocht had ik 'm erbij gepakt. ;)

Hoe bedoel je? :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.