Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_761652

midnightclublosangelesdt7.png

Midnight Club: Los Angeles is de opvolger van Midnight Club 3: DUB Edition. In het spel neem je wederom de rol aan van een straatracer en probeer je jezelf ditmaal in Los Angeles naar de top te werken. Het spel kent uitgebreide tuningopties, verschillende wagens die officieel zijn gelicenseerd en natuurlijk vernieuwde graphics. Daarnaast kent het spel wederom een multiplayermodus, die zowel online als offline te verkennen is.

[bron] ...

Eerste trailer en screenshots

Gister (23 augustus 2007) zijn de eerste trailers en screenshots van dit spel vrijgegeven door Rockstar San Diego, de maker van Midnight Club: Los Angeles.

Alle info over dit spel kun je hier vinden.

006bg0.jpg 001id4.jpg

• Reacties 796
  • Bezichtigingen 124.5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1303719

Want een tering zooi. :ch:

Zit ik een uur te wachten tot die klaar is met downloaden dan is die laar ga ik kijken het enigste wat daar te doen is zijn tankstations en Politie. :duh::duh:

En ik heb geen kredietkaart dus kan ik er nog één lenen. :duh:

@GTA Haas download eerst south central expensian want dit is de basis. :Y

Geplaatst:
comment_1303756

Zit ik een uur te wachten tot die klaar is met downloaden dan is die laar ga ik kijken het enigste wat daar te doen is zijn tankstations en Politie. :duh::duh:

Ben ik nu mee bezig, hij is 89 MB!!! :cab: Dat gaat f*cking sloom, hij is in 15 Min. al rond zo'n 4% :cab: :cab: :puh:

Geplaatst:
comment_1303767

Ben ik nu mee bezig, hij is 89 MB!!! :cab: Dat gaat f*cking sloom, hij is in 15 Min. al rond zo'n 4% :cab: :cab: :puh:

Dat wordt dan nachtgaming

Geplaatst:
comment_1303774

Man ik wil die betaalde dlc ook zo graag, jammer genoeg kan ik van niemand een creditcard lenen. :(
Geplaatst:
comment_1303828

Ik was in 15 minuten klaar :puh:

Ik ga ma dit weekend eens lief aankijken voor die voertuigen.

Btw: Voor men topic hoef ik alleen nog maar de Audi R8, Saleen S7, Ford GT en Ninja ZX14 (en de DLC-wagens :$)

Geplaatst:
comment_1303831

Man ik wil die betaalde dlc ook zo graag, jammer genoeg kan ik van niemand een creditcard lenen. :(

Er zal toch wel iemand in de famile zijn met een kredietkaart. :Y

Desnoods vraag je het aan één van je vrienden.

Geplaatst:
comment_1303837

Ik heb 2 vraagjes

Vraag1:hoe krijg ik die hydraulics

ik ben online geweest

Vraag2:Ik ben de audi aan halen

maar moet bepaalde eisen voldoen

welke moet ik doen

het is engels mijn engels is niet zo goed

dit zijn de dingen die ik nog moet halen

die ik niet weet hoe moet halen

van

special

destroyed cars

hoe doe ik die 2 dingen de rest weet ik al en heb daar al wat van vol

Geplaatst:
comment_1303848

Ik zal mijn wijze raad bovenhalen. :engel:

@GTA Haas: Probeer nog is overnieuw lukt dat niet dan vrees ik dat je hem zal moeten verwijderen en herdownloaden maar doe dat best morgen dan is de server al wat rustiger.

@indo1991: Speciaals is zone en er zijn er nog 2 maar ook nitro.

En di moet je 5000 keer gebruiken.

Bv: Je moet 5000 keer nitro gebruiken doe dit best in de buurt van een tankstation. :Y

Bij destroyed cars moet je auto 250 keer damaged out zijn.

Dit is heel simpel.

Je gaat naar online dan quik cruise je neemt een motor rijd naar het strand en rijd in de zee je motor zal damaged out zijn en je respawnt terug vlak voor het water.

Dit doe je dan 250 keer. :7

Je kan dit ook met speciaals combineren met de speciaals je kan dan met nitro het water inrijden aangezien je nitro ook altijd gereset wordt als je damaged out bent.

Genoeg info? :)

Geplaatst:
comment_1303883
Ik zal mijn wijze raad bovenhalen. :engel:

@GTA Haas: Probeer nog is overnieuw lukt dat niet dan vrees ik dat je hem zal moeten verwijderen en herdownloaden maar doe dat best morgen dan is de server al wat rustiger.

@indo1991: Speciaals is zone en er zijn er nog 2 maar ook nitro.

En di moet je 5000 keer gebruiken.

Bv: Je moet 5000 keer nitro gebruiken doe dit best in de buurt van een tankstation. :Y

Bij destroyed cars moet je auto 250 keer damaged out zijn.

Dit is heel simpel.

Je gaat naar online dan quik cruise je neemt een motor rijd naar het strand en rijd in de zee je motor zal damaged out zijn en je respawnt terug vlak voor het water.

Dit doe je dan 250 keer. :7

Je kan dit ook met speciaals combineren met de speciaals je kan dan met nitro het water inrijden aangezien je nitro ook altijd gereset wordt als je damaged out bent.

bedankt voor de info xD

Genoeg info? :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.