Jump to content
Geplaatst:
comment_761652

midnightclublosangelesdt7.png

Midnight Club: Los Angeles is de opvolger van Midnight Club 3: DUB Edition. In het spel neem je wederom de rol aan van een straatracer en probeer je jezelf ditmaal in Los Angeles naar de top te werken. Het spel kent uitgebreide tuningopties, verschillende wagens die officieel zijn gelicenseerd en natuurlijk vernieuwde graphics. Daarnaast kent het spel wederom een multiplayermodus, die zowel online als offline te verkennen is.

[bron] ...

Eerste trailer en screenshots

Gister (23 augustus 2007) zijn de eerste trailers en screenshots van dit spel vrijgegeven door Rockstar San Diego, de maker van Midnight Club: Los Angeles.

Alle info over dit spel kun je hier vinden.

006bg0.jpg 001id4.jpg

• Reacties 796
  • Bezichtigingen 123.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1368703
Mensen, men creativiteit is op :'( Ik weet niet meer wat ik moet maken voor auto.. Iemand, noem eens een leuk idee.. Ik heb al een taxi, een politieauto, een pooierbak, een eigendunkmobiel, een sterrenauto, een rasechte lowrider ("Up yours, Lo Rida"), en een rallyauto..

Edit: iemand die 't email adres van rockstargames heeft? Kan ik even bedelen voor nieuwe carpack :puh:

Doe eens iets leuk met een motor. :puh:

Geplaatst:
comment_1369811
Mensen, men creativiteit is op :'( Ik weet niet meer wat ik moet maken voor auto.. Iemand, noem eens een leuk idee.. Ik heb al een taxi, een politieauto, een pooierbak, een eigendunkmobiel, een sterrenauto, een rasechte lowrider ("Up yours, Lo Rida"), en een rallyauto..

Edit: iemand die 't email adres van rockstargames heeft? Kan ik even bedelen voor nieuwe carpack :puh:

Zoals?

Geplaatst:
comment_1369813

Zoals?

Maak er een crossmotor van ofzow. :Y

Geplaatst:
comment_1369940

Zoals?

Ik ga van een Kawasaki een BMW motor maken XD

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1377942

Zoals?

Ik ga van een Kawasaki een BMW motor maken XD

Maak er is een foto van als die klaar is. :Y

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_1421179
Hoe gaat het nou eigenlijk met je topic? :?

Is \'t niet al ruim een half jaar bekend dat \'t niet meer doorgaat? Zo voelt \'t wel. Als niemand duidelijk mee wilt werken aan het topic, dan interesseert \'t me niet meer, ook al heb ik \'t bijna af. Ik ga nog wat mijn best doen voor iedereen als toch iedereen laat afweten. Als er één ding is waar ik niet tegen kan, is \'t beloftes die niet nagekomen worden. Als niemand zijn beloftes aan mij nakomt, hoef je ook niks terug te verwachten van mij.

Edit, hier zijn de foto\'s van mijn BMW :puh:

Het misvormde logo + de rest van de achterkant:

2772009204659.jpg

De motor zelf:

2772009204758.jpg

De motor in actie:

2772009204820.jpg

Bewerkt: door Wienish

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_1460178
ik wou net een mooie Corvette maken, maar verder dan de stickers van de fabrikanten kwam ik niet

Ik had een mooi idee in m'n koppie, maar echt maken, ho maar...

Kun je misschien een foto laten zien van je idee, misschien kan ik hem voor je maken en hem op Rate My Ride zetten.

Ik heb ook al weer een paar auto's van de Fast en Furious reeks nagemaakt en dit zijn ze allemaal:

Dodge Challenger - Rood (2 Fast 2 Furious) Brian

Ford Mustang - Donkergroen (Tokyo Drift) Sean

Mazda RX8 - Lichtblauw/zwart (Tokyo Drift) Neela W.I.P.

Mazda RX7 - Rood (The Fast And The Furious) Dominic

Mazda RX7 - Oranje (Tokyo Drift) Han W.I.P.

Mitsubishi Lancer Evo IX - Lichtgroen (2 Fast 2 Furious) Brian W.I.P. Sorry Rullez :puh:

Nissan R34 Skyline - Zilver (2 Fast 2 furious) Brian

Vraag voor een auto en ik zet hem op Rate My Ride. ^_^

yo kheb net midnight club gekocht en op youtube zie ik da mense autos kunne make als fast and furious enz en spongbob , superman,... waar hale ze al die tekeningen ? is het moeilijk om zo'n auto's te make ?

Geplaatst:
comment_1460819
ik wou net een mooie Corvette maken, maar verder dan de stickers van de fabrikanten kwam ik niet

Ik had een mooi idee in m'n koppie, maar echt maken, ho maar...

Kun je misschien een foto laten zien van je idee, misschien kan ik hem voor je maken en hem op Rate My Ride zetten.

Ik heb ook al weer een paar auto's van de Fast en Furious reeks nagemaakt en dit zijn ze allemaal:

Dodge Challenger - Rood (2 Fast 2 Furious) Brian

Ford Mustang - Donkergroen (Tokyo Drift) Sean

Mazda RX8 - Lichtblauw/zwart (Tokyo Drift) Neela W.I.P.

Mazda RX7 - Rood (The Fast And The Furious) Dominic

Mazda RX7 - Oranje (Tokyo Drift) Han W.I.P.

Mitsubishi Lancer Evo IX - Lichtgroen (2 Fast 2 Furious) Brian W.I.P. Sorry Rullez :puh:

Nissan R34 Skyline - Zilver (2 Fast 2 furious) Brian

Vraag voor een auto en ik zet hem op Rate My Ride. ^_^

yo kheb net midnight club gekocht en op youtube zie ik da mense autos kunne make als fast and furious enz en spongbob , superman,... waar hale ze al die tekeningen ? is het moeilijk om zo'n auto's te make ?

ik gebruik voorbeelden van google ofzo of just out of the mind , laat je gaan.

Bewerkt: door dukeboy

Geplaatst:
comment_1466972
PC... interesseert me geen hol :puh:

Naja, ik heb een Mitsubishi getuned.. Het gaat om de X (van de Vehicle Pack..), en ik heb de auto gemaakt op basis van een foto :') (Ja, ik weet dat de auto op de foto géén X is!)

Naja, dit is de foto waarop de auto gebasseerd is:

(Foto)

Dit is de Evo X (Midnight Club, zelf gemaakt):

(Foto's)

Naja, nu ik toch bezig ben, meteen nog wat andere foto's:

(Allemaal Foto's)

Ik zelf vind vooral de laatste 2 foto's erg gaaf, net alsof ze al gemaakt waren voor de release, als opwarmertje, zeg maar :')

Ik hoop dat jullie ook kunnen genieten van deze foto's!

Laat 't me weten :D

Er wordt gevraagd of 't moeilijk is om een auto mooi te kopiëren. Ik vind 't zelf niet bepaald moeilijk, maar er gaat gewoon veel tijd in op als je veel detail wilt. Ik wil je graag een paar van mijn oude creaties laten zien (zie quote), je kan de post die ik hier gequote heb van mezelf terugvinden op pagina 41.)

Edit: sorry voor full post quote, maar ik vond de andere foto's ook nog steeds te gaaf om te laten liggen.

>>> Door Visser23: En toch foto's verwijderd<<<

Geplaatst:
comment_1468134

Naja, ik zal de foto's nog een keer uploaden, + nog wat nieuwe foto's. In totaal zijn er 3 foto's van mijn BMW Motor (achterboven, voor/linksvoor en wheelie), 3 foto's van mijn Chevrolet Camaro in actie (remmen, botsen + zijkantschuiver) en een andere auto die van mij is, die ik simpel en onbestickerd heb gelaten, maar zeker niet lelijk. Sorry voor het eigendunk, maar op de een of andere manier begin ik me te voelen als de Jay Leno van GTAForum.nl, als het gaat om Midnight Club: Los Angeles: Ik heb een mooie collectie met ontzettend veel variatie: Van een simpele auto die je over al op de weg tegen komt tot een Spongebob-lambo, en van een taxi tot een rallywagen. Ik hoop dat de foto's dit keer níet verwijderd worden, aangezien deze foto's geheel nieuw zijn, en niet eerder gepubliceerd. (Visser, pootjes thuis dus.. :duh: )

Ik zal maar beginnen met de motor, die omgetovert is door BMW, simpelweg met wat logootjes en wat rode strepen over de zwarte lak. Ik weet dat het randje van het merklogo niet goed is, maar het is tenminste duidelijk.

2mdkmso.jpg

fwsns0.jpg

314zh2q.jpg

Tot zover dus de BMW motor. Verder heb ik nog een Chevrolet Camaro uit de Rate My Ride gehaald, en deze her en der nog wat aangepast, wat mij het idee gaf het een nóg ultiemere auto in bezit te hebben. Let niet op de dikte van de voorbanden, hier wil ik echt nog wat aan doen.

2ldx4dw.jpg

9i7k3o.jpg

30ww9j9.jpg

Om het af te maken een wat minder spectaculaire, maar zeker geen slechte foto van mijn Pontiac GTO. Bijzonder aan deze auto is dat hij een van de 2 of 3 auto's in mijn garage is met minder dan 5 stickers (ik beperk het hooguit tot een merklogo op de achterkant). De Pontiac heeft er helemaal geen, en door de onderdelentuning vind ik de auto ook prima zo.

33y6pdu.jpg

Ik hoop dat jullie weer genoten hebben. Ik in ieder geval wel!

De groeten van de Wienish.

Edit: Ik voel de vraag op komen over de 2e foto van de Chevrolet Camaro: "Is hij verhoogd". Nope, hij is zelfs verlaagd, de auto kwam omhoog door de aanrijding.

Bewerkt: door Wienish

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.