Jump to content
Geplaatst:
comment_761652

midnightclublosangelesdt7.png

Midnight Club: Los Angeles is de opvolger van Midnight Club 3: DUB Edition. In het spel neem je wederom de rol aan van een straatracer en probeer je jezelf ditmaal in Los Angeles naar de top te werken. Het spel kent uitgebreide tuningopties, verschillende wagens die officieel zijn gelicenseerd en natuurlijk vernieuwde graphics. Daarnaast kent het spel wederom een multiplayermodus, die zowel online als offline te verkennen is.

[bron] ...

Eerste trailer en screenshots

Gister (23 augustus 2007) zijn de eerste trailers en screenshots van dit spel vrijgegeven door Rockstar San Diego, de maker van Midnight Club: Los Angeles.

Alle info over dit spel kun je hier vinden.

006bg0.jpg 001id4.jpg

• Reacties 796
  • Bezichtigingen 123.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1471511
Zal ook kijken of ik wat screens kan posten, maar heb nog niet zoveel stickers gedaan.

Voor het geval je niet 100% weet hoe het werkt (PS3, als je Xbox hebt zal 't denk ik wel hetzelfde werken, alleen hebben de toetsen andere namen):

Als je op Start duwt met je controller en dan even met de joystick (links) gaat wiebelen, kom je in de foto mode. Zoek een mooie hoek enzo uit met de joysticks en maak een foto door op de X te duwen. Sla de foto op door nog een aantal keer op X te duwen (selecteer een van de 16 sloten voor foto's met de pijltjestoetsen) en als je de foto op internet wilt hebben duw je op Publish Album in het foto-albumpje. Daarna ga je naar Socialclub.Rockstargames.com en log je in. Dan ga je bij Midnight Club Los Angeles naar Galery, je slaat de foto's op en daarna upload je ze op tinypic.com of een dergelijke site. Je moet de foto opslaan, omdat GTAForum.nl geen dynamische afbeeldingen aankan.

Veel succes!

Geplaatst:
comment_1472590
Hier 3 plaatjes, zal binnenkort nog meer plaatsen. Alleen is die kwaliteit bij geloof ik veel lager?

Plaatjes doen het nog even niet

Zoals ik al zei: Openen op Social Club, en dan opslaan op je computer, en dan uploaden op tinypic.com ofzo ;)

Geplaatst:
comment_1472621
mensen,

hoe zorg ik ervoor dat ik online kan bij midnight club? en kun je dan ook vrij rondrijden dat je een hoop anderen ziet rijden?

Start (kom je in pauzemenu), dan R1 uit mijn hoofd en dan ga je naar nog een menu, en daar kun je alle Online zooi selecteren. Duw op Online en dan op Quick Cruise. Dan laadt je spel door (met je auto's) naar een online game waar meestal ook wel wat anderen in zitten. Als je auto wilt switchen duw je simpelweg nog een keer op start en dan op Change Vehicle oid.

Geplaatst:
comment_1473160
mensen,

hoe zorg ik ervoor dat ik online kan bij midnight club? en kun je dan ook vrij rondrijden dat je een hoop anderen ziet rijden?

Start (kom je in pauzemenu), dan R1 uit mijn hoofd en dan ga je naar nog een menu, en daar kun je alle Online zooi selecteren. Duw op Online en dan op Quick Cruise. Dan laadt je spel door (met je auto's) naar een online game waar meestal ook wel wat anderen in zitten. Als je auto wilt switchen duw je simpelweg nog een keer op start en dan op Change Vehicle oid.

Dan kan het ook nog zijn dat iemand een race wilt starten deze kan je meedoen maar die hoef je niet mee te doen.

Geplaatst:
comment_1474678
Kan ik foto's importeren in MC LA die op mij ps3 harde schijf staan wil namelijk iets leuks gaan maken :puh:

Zeker moet dat kunnen. Op PS3 naar internetsite gaan enzo ;)

ja ik heb al plaatjes op mijn HDD maar hoe importeer ik die in MC LA??

Geplaatst:
comment_1474792
Kan ik foto's importeren in MC LA die op mij ps3 harde schijf staan wil namelijk iets leuks gaan maken :puh:

Zeker moet dat kunnen. Op PS3 naar internetsite gaan enzo ;)

ja ik heb al plaatjes op mijn HDD maar hoe importeer ik die in MC LA??

Zijn het screens van MCLA?

Anders gaat dat niet, denk ik.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.